Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko- Pomorskie: Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000839932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 284-22-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwpk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a0cbef7-d3a8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0cbef7-d3a8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046041/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnością wraz z wymianę pokrycia dachowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
pn. „Dostępne parki przyrodnicze” w ramach projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny”, w ramach Działania 4.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa, na realizację przedsięwzięcia grantowego pn. „Przyroda bez barier- aktywni niepełnosprawni”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWPK.230.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283658,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i wykonanie w szczególności o tą dokumentację robót budowlanych dla zadania pn. Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dofinansowanego w ramach grantu realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępne parki przyrodnicze” w ramach projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny”, w ramach Działania 4.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa, na realizację przedsięwzięcia grantowego pn. „Przyroda bez barier- aktywni niepełnosprawni”.
Lokalizacja: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach nr 980/5, 980/10, 980/40, 980/12 obręb ew. Miasto Kowal.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:
• Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej podjazdów i platformy dla osób niepełnosprawnych.
• Dostawa i montaż, instalacja, uruchomienie platformy- zewnętrznego podnośnika pionowego o wysokości podnoszenia do 3 metrów dla osób niepełnosprawnych, wykonanego z elementów ocynkowanych oraz metali nierdzewnych o odporności na działanie warunków zewnętrznych z solidnym systemem napędowym wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi. Wykonawca uzyska niezbędną dokumentacje techniczną urządzenia, konieczne odbiory i dopuszczenie do użytkowania włącznie z Urzędem Dozoru Technicznego.
• Zakup i montaż dzwonka do windy i dzwonka do drzwi wejściowych.
• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować zestaw przyzywowy (system przywoławczy, alarm), uruchamiany przez pociągnięcie za sznurek, sufitowego układu wyzwalającego włączenie lampki sygnalizacyjnej oraz sygnał dźwiękowy na zewnątrz pomieszczenia.
• W toalecie dla niepełnosprawnych na poziomie parteru dostarczyć i zamontować przewijak dla małych dzieci i niemowląt z antybakteryjnego tworzywa HDPE, otwieranego teleskopowo, odpornego na maksymalne obciążenie do 20 kg (dzieci do 3 roku życia), z deklaracją CE norma EN 12221- 1999 – dyrektywy 2001/95/EC ogólne bezpieczeństwo produktów (1 sztuka).
• Stopnie schodów wewnętrznej klatki schodowej zabezpieczyć samoprzylepną taśmą antypoślizgową (zakupić i zamontować taśmę antypoślizgową na schodach).
• W klatce wewnętrznej schodowej budynku dostarczyć i zamontować poręcze ścienne na wspornikach, nawiązujące kolorystyką do istniejącej balustrady (2 sztuki).
• Na parkingu zewnętrznym oznaczyć dwa miejsca postojowe z nawierzchnią barwy niebieskiej dla niepełnosprawnych- wykonanie znaku poziomego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych, zakupić i oznakować znakiem drogowym pionowym (2 sztuki), spełniającym wszelkie wymogi z właściwego rozporządzenia, takie jak: wielkość, kolor, sposób montażu, wysokość zawieszenia, odległość od drogi, grubość linii, kąt linii itp.
• Wykonanie dwóch podjazdów dla wózków inwalidzkich i dziecięcych do wiaty i altany na terenie ogrodu edukacyjnego z materiałów nawiązujących do istniejących nawierzchni.
• Wykonać przebudowę kaskady w oczku wodnym na terenie ogrodu edukacyjnego. Przebudowa polegać będzie na stworzeniu większego spadku płynącej wody przez zwiększenie wysokości kaskady. Planuje się rozebranie istniejącej kaskady i oczka, usunięcie kamieni, warstwy glonów, pogłębieniu zagłębienia, obłożeniu ścian oczka wełną mineralną, dla ochrony EPDMu, z podwójną warstwą włókniny. Zabudowę nowej kaskady oraz obmurowanie ścian oczka wykonać z dużych płyt kamiennych. Podłączyć zasilanie strumienia wodą nową pompą z filtrem dla wygenerowania intensywniejszego szumu spływającej po kamieniach wody.
• Dostarczyć i zamontować 32 szt. tabliczek kontrastowych z alfabetem Braille’a na drzwi, włączniki, przyciski itp. wewnątrz budynku.
• Dostarczyć i zamontować tablicę informującą o dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Tablica informacyjna zostanie wykonana w kontrastowych kolorach i o powiększonym druku.
• Na ścianie frontowej od ulicy Kołłątaja umieścić nazwę budynku, logo i adres.
• Wymienić pokrycie dachu budynku dydaktycznego (GWPK) ze sprawdzeniem stanu technicznego konstrukcji dachu (finansowane ze środków własnych Zamawiającego).
• Dostawa wraz z montażem, instalacją automatyki sterowania z okablowaniem, z oprzyrządowaniem, uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania (finansowane ze środków własnych Zamawiającego).
Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia, elementy fabrycznie nowe, rok produkcji 2022, 2023. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno- użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ, opracowany przez Pracownię Projektowania i Nadzoru WAMAR ul. Lotnicza 14, 87-800 Włocławek.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 3 lata od chwili podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 5 lat).
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510, ze zm.), tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, demontażowe, montażowe, instalacyjne.
Zamawiający nie wymaga aby osoby posiadające wykonujące samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie były zatrudniona na umowę o pracę.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223821-7 - Elementy gotowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45314310-7 - Układanie kabli
34928300-1 - Bariery ochronne
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45313100-5 - Instalowanie wind
42416100-6 - Windy
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo Budowlany- Cezary Błaszczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany- Jan Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910353470
7.3.3) Ulica: Planty 61
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SP.C. JAN I CEZARY BŁASZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SP.C. JAN I CEZARY BŁASZCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
więcej: Bariery ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.