eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont pokrycia dachu budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tformejster@mir.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mirgdynia.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowy Instytu Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc7cf3e-d5c3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162322/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/23/FZP/FGB/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachu budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni.
2. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje wykonanie:
a) robót dekarskich,
b) robót instalacyjnych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje następujących prac:
Roboty dekarskie
1) demontaż części opierzeń blacharskich
2) usunięcie pozostałości po stalowym zadaszeniu zakotwionym w stropie i naprawa betonowej konstrukcji dachu masami naprawczymi do betonu w technologii uzgodnionej z Zamawiającym
3) usunięcie starego pokrycia dachowego
4) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy podkładowej o grubości min 3 mm i wodoszczelności min 10 kPa i nawierzchniowej o grubości min 5,2mm giętkości w niskiej temperaturze min -20, wodoszczelności min 60 kPa i reakcji na ogień w klasie min E z wywinięciem się na ogniomur i ścianę
5) wykonanie listwy okapowej z kapinosem na długości całego muru z blachy ocynkowanej
6) wykonanie nowej obróbki blacharskiej z kapinosami z blachy ocynkowanej i warstwy wyrównawczej z płyty OSB
7) renowacja uchwytów instalacji odgromowej – oczyszczenie i zabezpieczenie ocynkiem
8) renowacja pozostałej części opierzeni blacharskich
9) wykonanie uzupełnienia tynku nad listwą okapową
10) wymiana wpustów dachowych wraz z wykonaniem połączenia ich z istniejącą instalacją żeliwną
11) wymiana uszkodzonych kominków wentylacyjnych
Roboty instalacyjne
1) rozebranie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wentylatorem, klimatyzatorów i agregatu wody lodowej znajdujących się na dachu
2) demontaż instalacji odgromowej
3) demontaż instalacji oświetlenia zewnętrznego i podświetlenia logotypów
4) wymiana instalacji odgromowej aluminiową o średnicy przewodu fi 8 na całym dachu budynku C. Ilość złączek, łączników i innych materiałów dodatkowych należy określić samodzielnie.
5) ponowny montaż instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego i podświetlenia logotypów
6) Ponowny montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wentylatorem, klimatyzatorów i agregatu wody lodowej znajdujących się na dachu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMNIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5882426748

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.