eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie porządku terenów będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w roku 2022 - utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników i parkingów



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku terenów będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w roku 2022 – utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników i parkingów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie porządku terenów będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w roku 2022 – utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników i parkingów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c954ca-f3c6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Utrzymanie porządku terenów będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w roku 2022 do 2024 - utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników i parkingów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224084/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy
Przesłanki :
- nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego – umowę zawarto 10.11.2020 r.;
- niniejsze zamówienie udzielono dotychczasowemu wykonawcy usług – zamówienia udzielono Wykonawcy Polsuper Sp. z o.o.;
- zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego – Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2020/S 170-411737 i SIWZ przewidział udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, obejmującego powtórzenie podobnych usług;
- niniejsze zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług świadczonych w zamówieniu podstawowym i jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego – niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie usługi świadczone w ramach zamówienia podstawowego;
- wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego – Zamawiający oszacował łącznie zamówienie podstawowe i zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 19/WOŚ/2020

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/WOŚ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277738,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w 2022 roku.
Szczegóły opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia – 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299734,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370555,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299734,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSUPER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252330366

7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-333

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299734,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 214 ust. 1 ustawy - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (..) 7. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7– 14.
Wartość niniejszego zamówienia, oszacowana na podstawie łącznej wartości kolejnych zamówień tego rodzaju, udzielonych w ciągu poprzednich 12 miesięcy, nie przekracza kwoty 280.000,00 zł netto.
Zamawiający w 2020 roku udzielił zamówienia Wykonawcy Polsuper Sp. z o.o. na „Utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników i parkingów oraz opróżnianie koszy i zbieranie odpadów”. Umowę nr WIL/WOŚ/B/III/Gr.27/2020 zawarto w dniu 10.11.2020 r. Zamówienie zostało udzielone w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego o nr 19/WOŚ/2020 wszczętego zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu nr 2020/S 170-411737 z dnia 02.09.2020 r. Dla Części II zamówienia w pkt II.2.7) ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazał, że zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (obecnie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy) przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości do 50% wysokości zamówienia podstawowego, tj. do kwoty 511 430,26 PLN netto. Przy czym zakres prac i warunki udzielenia zamówienia zawarto w SIWZ. W treści SIWZ dla części II Zamawiający określił „Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie utrzymania czystości i porządku, o wartości do 50 % wysokości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 511 430,26 zł netto.
Zamówienie będzie obejmowało prace polegające m.in. na: zamiataniu ręcznym i mechanicznym, opróżnianiu koszy ulicznych, prowadzeniu prac porządkowych, utrzymaniu czystości i porządku na terenach obiektów i na pasach zieleni. (…)”
Należ wskazać, że przedmiot niniejszego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponadto Zamawiający uwzględnił wartość ww. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiotowe zamówienie podobne wypełnia wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7:
- nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego
- niniejsze zamówienie zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług – Polsuper Sp. z o.o.,;
- zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego – ogłoszenie o zamówieniu nr 2020/S 170-411737 i SIWZ przewidział udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, obejmującego powtórzenie podobnych usług;
- niniejsze zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług świadczonych w zamówieniu podstawowym i jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego;
- wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego – Zamawiający oszacował łącznie zamówienie podstawowe i zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.