Og³oszenie z dnia 2021-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00310269/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laptopów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41b58c81-37e8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00250273
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003539/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa laptopów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://csw.logintrade.net/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://csw.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://csw.logintrade.net/, zwanej
dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://csw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie https://csw.logintrade.net/:
1) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 11+, Google Chrome 31+, Mozilla Firefox
26+, Opera 18+)
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
a. dostêp do sieci internet;
b. obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c. w³±czona obs³uga JavaScript;
d. zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e. zainstalowany Acrobat Reader;
f. zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2242). Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
1) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
2) Dokumenty z³o¿one w plikach .rar .gif .bmp .numbers .pages zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
3) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,
4) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na
format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
5) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym,
6) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Z powodu ograniczenia ilo¶ci znaków pozosta³e wymagania znajduj± siê w Dziale XI, XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100.
Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawa PZP), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
4) Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP);
• na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
5) Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w
przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) Prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a. przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
b) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
d) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
a. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z powodu ograniczonej ilo¶ci znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w Dziale XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.1.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 84700 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa dostawa 22 sztuk laptopów przeznaczonych do obs³ugi Rady Powiatu ¦wieckiego.
Przedmiot Parametry minimalne
Laptop
Ekran: 15,6”, rozdzielczo¶æ 1920 x 1080 pikseli, pow³oka przeciwodblaskowa, pod¶wietlenie LED
Procesor: zaprojektowany do pracy w laptopach osi±gaj±cy wynik co najmniej 10100 pkt w te¶cie PassMark CPU Mark, wed³ug wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wynik na dzieñ 04-10-2021 r. lub pó¼niej.
Karta graficzna: Zintegrowana.
Pamiêæ RAM: min. 8GB, mo¿liwo¶æ rozbudowy do 16GB.
Wbudowany dysk: typ M.2 PCIe NVMe SSD min. 512 GB
Mo¿liwo¶æ instalacji dodatkowego dysku.
System operacyjny: Windows 10 Pro 64Bit – wielojêzyczny, w tym Polski. Przed podpisaniem umowy wymagane bêdzie o¶wiadczenie wykonawcy, poparte o¶wiadczeniem producenta oprogramowania lub producenta jednostki w przypadku dostarczenia oprogramowania za jego po¶rednictwem o tym, ¿e dostarczone oprogramowanie pochodzi z legalnego ¼ród³a.
Oprogramowanie biurowe: MS Office 2019 Home and Business.
Inne komponenty: Wbudowane: kamera internetowa o rozdzielczo¶ci HD (720p) z jednym mikrofonem cyfrowym, karta d¼wiêkowa, g³o¶niki.
£±czno¶æ bezprzewodowa: 802.11ac 1x1 WiFi + Bluetooth.
Karta sieciowa: Zintegrowana - z³±cze RJ45 — GbE 10/100/1000 MB/s (wyklucza siê stosowanie przej¶ciówek).
Z³±cza: 2 porty USB 3.2 Type-A pierwszej generacji,
1 port USB 2.0,
czytnik kart microSD,
gniazdo blokady klinowej,
gniazdo zasilania,
HDMI,
gniazdo s³uchawek/mikrofonu -typu combo.
Gwarancja: min 36 miesiêcy, realizowana w miejscu instalacji sprzêtu, przez autoryzowany serwis producenta.
Bezpieczeñstwo: Zintegrowany uk³ad TPM 2.0, Zintegrowany czytnik linii papilarnych.
Dodatkowo: W zestawie zasilacz sieciowy do ³adowania laptopa, oraz bateria minimum 42WHr,
Czarna wodoodporna torba do laptopa 15.6”.
Bezprzewodowa mysz pracuj±ca w technologii Bluetooth oraz USB (Radio 2.4 GHz) z regulowanym sensorem DPI.
Laptopy wraz ze wszystkimi komponentami musz± byæ nowe, nie u¿ywane, nie odnawiane i nie refabrykowane.
Licencje na oprogramowanie musz± byæ nigdy wcze¶niej nie aktywowane.
£±czno¶æ dodatkowa: Modem zewnêtrzny umo¿liwiaj±cy zastosowanie karty sim i uzyskuj±cy prêdko¶æ min. 4G LTE.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 100.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C=(cena brutto najni¿szej oferty*)/(cena brutto badanej oferty)×100
*spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród rozpatrywanych ofert za realizacjê przedmiotu zamówienia.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
O¶wiadczenie sk³adaj±: wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ, b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazania miejsca, z którego zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ: 1) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego
likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
2) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem
s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
3) dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w lit. a) i b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3) O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
4) O¶wiadczenie sk³adaj±: wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:o¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby
Uprawnionej do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy.
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj±
dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
o¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania.
Pe³nomocnictwo
a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty
dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Wymagana forma:
Formularz musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Do oferty za³±cza siê specyfikacjê dostarczanych laptopów.
d. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, zktórego wynika, jaki zakres dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców, zgodnie
z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jaka zosta³a ustalona w niniejszej umowie,
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
4) zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów w/s realizacji umowy wskazanych w § 3 projektu umowy.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa: je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiana terminu realizacji Umowy jest mo¿liwa w przypadku zaistnienia zdarzeñ bêd±cych nastêpstwem si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie Umowy w terminie. „Si³a wy¿sza” oznacza w niniejszej umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i tym podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu maksymalnej staranno¶ci.
4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odst±pienia od umowy:
1) w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu,
2) je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a. dokonano zmiany umowy z naruszeniem art. 454 p.z.p. i art. 455 p.z.p.,
b. Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlega³ wykluczeniu na podstawie art. 108 p.z.p.,
c. Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e Rzeczpospolita Polska uchybi³a zobowi±zaniom, które ci±¿± na niej na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE, dyrektywy 2014/25/UE i dyrektywy 2009/81/WE, z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem prawa Unii Europejskiej.
6. W przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 lit. a projektu umowy, Zamawiaj±cy odstêpuje od umowy w czê¶ci, której zmiana dotyczy.
7. W przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 1 projektu umowy, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
8. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy winno byæ z³o¿one w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o podstawie odst±pienia, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i zawieraæ uzasadnienie.
9. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy https://csw.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Rozliczenia bêd± prowadzone w z³otych polskich z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
UWAGA! Jeden grosz jest najmniejsz± jednostk± monetarn± w systemie pieniê¿nym RP i nie jest mo¿liwe wyliczenie ceny koñcowej, je¶li komponenty ceny (ceny jednostkowe) s± okre¶lone za pomoc± wielko¶ci mniejszych ni¿ 1 grosz. Warto¶ci kwotowe ujête jako wielko¶ci matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, w odniesieniu do nieistniej±cej wielko¶ci w polskim systemie monetarnym powoduj±, ¿e tak wyra¿ona cena us³ugi dla powszechnego obrotu gospodarczego jest niemo¿liwa do wyp³acenia. Nie mo¿na kogo¶ realnie zobowi±zaæ do zap³aty na jego rzecz kwoty
ni¿szej ni¿ jeden grosz. Tym samym, ceny jednostkowe, stanowi±ce podstawê do obliczenia ceny oferty, musz± byæ podane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Je¿eli oferta bêdzie zawiera³a ceny
jednostkowe wyra¿one jako wielko¶ci matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zastosowaæ stawkê VAT zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug.
4. Wykonawca podaje w ofercie cenê/koszt ca³ego zamówienia.
5. Cenê oferty nale¿y okre¶liæ z nale¿yt± staranno¶ci±, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem wszystkich kosztów zwi±zanych z realizacj± zadania wynikaj±cych z zakresu
dostawy i doliczyæ do powsta³ej kwoty inne sk³adniki wp³ywaj±ce na ostateczn± cenê. Je¿eli Wykonawca ma zamiar zaproponowaæ jakie¶ rabaty lub upusty cen, powinien je od razu uj±æ w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizacjê zamówienia by³a cen±
ca³o¶ciow±. Proponowana cena ³±czna powinna byæ podana w wysoko¶ci ostatecznej, tak aby Zamawiaj±cy nie musia³ ju¿ dokonywaæ ¿adnych obliczeñ, przeliczeñ itp. dzia³añ w celu jej
okre¶lenia.
6. W formularzu oferty wype³nianym za po¶rednictwem Platformy wykonawca poda wy³±cznie cenê oferty, która uwzglêdnia ca³kowity koszt realizacji zamówienia w okresie obowi±zywania umowy obliczon± zgodnie z powy¿szymi dyspozycjami.
Podzia³ zamówienia na czê¶ci
Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Zamówienie jest jednorazowe, na dostawê 22 laptopów. Podzia³ na czê¶ci móg³by spowodowaæ nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym wzrost cen. Jednocze¶nie decyzja o braku podzia³u na czê¶ci nie narusza
konkurencji poprzez ograniczenie mo¿liwo¶ci ubiegania siê o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególno¶ci ma³ym i ¶rednim przedsiêbiorstwom.
Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zamawiaj±cy poinformuje wykonawcê, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbêdne do wype³nienia tre¶ci umowy na wezwanie Zamawiaj±cego.
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
4. Niedope³nienie powy¿szych formalno¶ci przez wybranego wykonawcê bêdzie potraktowane przez Zamawiaj±cego jako niemo¿no¶æ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
- Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ró¿nego sprzêtu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postêpowanie powtórne)
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Zakup i dostawa nowego sprzêtu komputerowego na potrzeby Urzêdu Miasta i Gminy Wschowa
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na doradztwo zawodowe w ZS Je¿owe w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Ni¿añskim
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostêpno¶æ."
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.