Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00211962/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budżet Obywatelski "Spotkania u Norwida, Kawiarnia, Galeria. Strefa Wypoczynku."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001143032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwierzyniecka 9a
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857422318
1.5.8.) Numer faksu: 857489954
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ivlo@4lo.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4lo.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3316de0-e10b-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budżet Obywatelski "Spotkania u Norwida, Kawiarnia, Galeria. Strefa Wypoczynku."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3316de0-e10b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00152202/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Budżet Obywatelski "Spotkania u Norwida, Kawiarnia, Galeria, Strefa Wypoczynku."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 392682,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377398,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace budowlane:Prace wyburzeniowe, stawianie nowych ścianek, układanie gresu, wstawianie drzwi, szpachlowanie, malowanie, wymiana rur kanalizacyjnych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 200167,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana opraw, wkucie kabli, wykonanie oświetlenia liniowego4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 30399,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace stolarskie: zabudowa rur, wykonanie zabudowy meblowej, wykonanie ławek, paneli i stolików, montaż zlewozmywaka i przepompowni4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 85161,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy i usługi w zakresie dekoracji wnętrzDostawa atestowanych siedzisk i paneli tapicerowanych (wygłuszenie), wykonanie elementów graficznych na ścianę, dostawa stolików i krzeseł, montaż pętli indukcyjnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 148472,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26354,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26354,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26354,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. "Taras" Marian Tarasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-011-38-19
7.3.3) Ulica: Zagumienna 73
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-866
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26354,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-15INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.