eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WijewoPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655494085

1.5.8.) Numer faksu: 655494755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246a8705-0418-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010506/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329802,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego
w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 275 i 292
w miejscowości Radomyśl.,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr. geodezyjnym 350
w miejscowości Potrzebowo,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wiosennej w miejscowości Brenno

Część I przedmiotu zamówienia:

Ad 1. W ramach części I przedmiotu zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo” przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 220 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części ul. Gen. Chłapowskiego w Wijewie obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,22 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr I określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 3 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 4 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 5 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 6 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 19 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 20 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 21 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 22 do SWZ
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia
wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,
aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 67869,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego
w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 275 i 292
w miejscowości Radomyśl.,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr. geodezyjnym 350
w miejscowości Potrzebowo,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wiosennej w miejscowości Brenno.
Część II przedmiotu zamówienia:

Ad.2. W ramach części II przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 275 i 292 w miejscowości Radomyśl przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 140 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.


Zakres robót na części drogi gminnej w Radomyślu obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,14 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr II określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 7 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 8 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 9 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 10 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 19 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 20 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 21 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 22 do SWZ
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia
wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,
aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 46146,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego
w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 275 i 292
w miejscowości Radomyśl.,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr. geodezyjnym 350
w miejscowości Potrzebowo,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wiosennej w miejscowości Brenno.
Część III przedmiotu zamówienia:

Ad. 3. W ramach części III przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 350 w miejscowości Potrzebowo przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 237 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.


Zakres robót na części drogi w Potrzebowie obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,237 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni jednostronny – 1,5 %,
z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr III określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 11 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 12 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 13 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 14 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 19 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 20 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 21 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 22 do SWZ
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia
wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,
aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 72484,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego
w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 275 i 292
w miejscowości Radomyśl.,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr. geodezyjnym 350
w miejscowości Potrzebowo,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wiosennej w miejscowości Brenno.
Część IV przedmiotu zamówienia:

Ad. 4. W ramach części IV zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wiosennej w miejscowości Brenno”, przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 255 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.

Zakres robót na części ul. Wiosennej w Brennie obejmuje w szczególności:

f) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,255 km,
g) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
h) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
i) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
j) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr IV określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 15 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 16 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 17 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 18 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 19 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 20 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 21 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 22 do SWZ
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia
wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,
aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 44802,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98038,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140982,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98038,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSK Bruk Krystian Miś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-22-00-936

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wijewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98038,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67915,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90525,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67915,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSK Bruk Krystian Miś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-22-00-936

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wijewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67915,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117536,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153246,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117536,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSK Bruk Krystian Miś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-22-00-936

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wijewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117536,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122166,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164885,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122166,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSK Bruk Krystian Miś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-22-00-936

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wijewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122166,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.