Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o nowe funkcjonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o nowe funkcjonalności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e16e83f-117a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej o nowe funkcjonalności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178641/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego już oprogramowania MSIP o nowe funkcjonalności usprawniające działanie systemu. Rozbudowa obejmie aplikacje MSIP: Platforma IUIP (UrbanView), ISDP, GPT, SOWA, do których wyłączne prawa majątkowe przysługują wykonawcy.
Na podstawie wcześniej zawartych umów zamawiający nabył licencje do aplikacji i modułów, które nie zawierają w polach eksploatacji zapisu dotyczącego modyfikacji aplikacji.
Cała struktura bazy danych oraz kody źródłowe są własnością firmy HyperView Sp. z o.o., w związku z czym rozbudowa przez inny podmiot, mający dostęp jedynie do danych zgromadzonych w tych strukturach jest niemożliwa bez wymiany całego systemu wraz ze wszystkimi jego komponentami i przelaniem wszystkich zgromadzonych obecnie danych i poniesienia niewspółmiernie wysokich nakładów pracy. Rozwiązanie takie nie polegałoby na utrzymaniu istniejącego już systemu, wiązałoby się z brakiem zachowania stabilności i funkcjonalności systemu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy obejmuje rozbudowę istniejących narzędzi o nowe funkcjonalności lub modyfikację ich działania w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej:
1) Rozbudowa Platformy UrbanView o możliwość uruchamiania z jej poziomu dowolnego profilu mapowego;
2) Rozbudowa Konfiguratora GPT w zakresie dodawania dowolnych pól metadanych dla warstwy (metadane wbudowane);
3) Rozbudowa Konsoli Zarządzającej o raport pobierania warstw;
4) Rozbudowa selekcji logicznej o możliwość zapisywania zapytań do zewnętrznego pliku tekstowego;
5) Rozbudowa narzędzi do pomiarów na mapie o możliwość wykonywania profili wysokościowych;
6) Rozbudowa Aplikacji konfiguracyjnej IUIP w zakresie możliwości opisu grup użytkowników oraz nazw użytkowników;
7) Rozbudowa warstwy działek o atrybut określający odległość działki od umownego punktu na obszarze miasta (np. Ratusza);
8) Rozbudowa szkicownika o narzędzie umożliwiające kopiowanie do niego geometrii wybranych obiektów;
9) Rozbudowa narzędzia edycji o możliwość hurtowego kopiowania obiektów pomiędzy warstwami;
10) Rozbudowa zasilacza o możliwość zasilania MSIP danymi ewidencyjnymi z pliku GML;
11) Dostosowanie SOWY Planowanie Przestrzenne o możliwość wykrywania miejsc zaistnienia opłaty planistycznej na podstawie danych udostępnionych w widokach bazodanowych z systemu EWID 2007;
12) Dostarczenie Zamawiającemu podręczników użytkownika i administratora obejmujących rozbudowane narzędzia MSIP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119925 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119925 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119925 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hyperview Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834160
7.3.3) Ulica: Chorzowska 44B
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119925 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Modernizacja, rozbudowa i uruchomienie systemu kontroli dostępu na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- poczta kurierska pomiędzy WKW.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.