Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174665/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00182972/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00263800/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.domeradzka@gminarynsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminarynsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7527281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa67e5a3-d9bf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007020/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239834,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania– przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego:
a) monitorów interaktywnych 75” – 12 szt.,
b) urządzenia dostępowego Wi-Fi (Access Point) - 2 szt.,
c) zarządzanego przełącznika sieciowego (switch) - 1 szt.,
d) zasilacza awaryjnego UPS rack 19” - 1 szt.,
e) komputera stacjonarnego typu AIO (All-In-One) - 6 szt.,
f) projektora w technologii laserowej – 1 szt.
g) uchwytu do zamocowania monitora 75” na ścianie - 8 szt.,
h) uchwytu do zamocowania monitora 75” na ścianie z możliwością zmiany położenia monitora w pionie -
4 szt.,
i) pakietu oprogramowania biurowego – 10 szt. licencji.
Dostarczone elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 171141,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa oprogramowania do zarządzania IT- przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT, jego instalację i uruchomienie (skonfigurowanie i pełną integrację z istniejącą infrastrukturą informatyczną Urzędu), świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona zostanie gwarancja producenta na oferowany przedmiot zamówienia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 9041,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem usług-przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego:
a) serwera typu RACK 19” – 1 szt.,
b) serwera NAS RACK – 1 szt.,
c) szafy instalacyjnej stojącej RACK 19” – 1 szt.
Dostarczone serwery oraz szafa muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Serwery muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 r.
Wraz z serwerem Wykonawca dostarczy licencję Windows Server 2022 Standard 16 Core oraz licencje dostępowe Windows Server CAL dla 40 użytkowników. Wszystkie dostarczone licencje będą podlegać wsparciu serwisowemu producenta przez okres zgodny z okresem gwarancji obejmującej serwery.
W ramach części 3 Wykonawca wykona usługę informatyczną polegająca na uruchomieniu i wdrożeniu serwera oraz instalacji systemów dziedzinowych firmy RADIX będących w posiadaniu Zamawiającego, a także migracji baz danych tych systemów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 59652,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119964,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158170,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155690,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FATGRUPA Tomasz Zieleniecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542763532
7.3.3) Ulica: Pogodna 4B/10
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-319
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155690,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79401,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79401,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79401,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Robert Kortas
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Rensoft" s.c. Renata Czecholińska, Robert Kortas, Krzysztof Kirejczyk, Jarosław Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762394042
7.3.3) Ulica: Dworcowa 14
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79401,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.