Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00324181/01 - Wynik z dnia 2023-07-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów stosowanych na bloku operacyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 833 05 94
1.5.8.) Numer faksu: (15) 832 35 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów stosowanych na bloku operacyjnym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b85490c-fa08-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00250350
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018197/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.29 Dostawa materia³ów stosowanych na bloku operacyjnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b85490c-fa08-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami:
a) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
b) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. poz.
2452), przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i przekazuje siê jako
za³±cznik, lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”.
c) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sand.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert).
d) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
e) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
5. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie
zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcê”.
6. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym typ
wewnêtrzny.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami:
a) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
b) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. poz.
2452), przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i przekazuje siê jako
za³±cznik, lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”.
c) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sand.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert).
d) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
e) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
5. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie
zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcê”.
6. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym typ
wewnêtrzny.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/19/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 12
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do drena¿u przezskórnego . Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera
za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drenów do endoskopii urologicznej. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera
za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników do dializy otrzewnowej Tenckhoffa . Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33140000-3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kateterów i butelki do odsysania z ran. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do cystostomii. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa os³on na kable video do zabiegów ortopedycznych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ostrzy chirurgicznych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³u hemostatycznego. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa matryc i klei. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wosku kostnego. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii chirurgicznej. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamkniêtego systemu do odsysania. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do sporz±dzenia Formularza Cenowego w formie tabeli odrêbnie dlaka¿dego pakietu, uwzglêdniaj±cego nazwê oferowanego produktu, ilo¶æ, cenê jednostkow± netto, podatek VAT, warto¶æ
netto i brutto, jak równie¿ wytwórcê, nazwê handlow± produktu i kod EAN. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub
informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru.
2. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 1. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka
zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e
umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji
spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – wzór o¶wiadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y opisane w par. 9 i 10 projektowanych postanowieñumowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych za³. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-15
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dzier¿awa wieloparametrowego, automatycznego analizatora koagulologicznego
- "Przebudowa drogi gminnej nr 374003T (ul. K.K. Baczyñskiego) w Sandomierzu".
- "Remonty cz±stkowe dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni gruntowej i t³uczniowej na terenie Gminy Sandomierz w 2025 r."
- "Wykonanie remontów cz±stkowych w technologii prze³o¿enia zapadniêtej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy chodników/dróg na terenie miasta Sandomierza w 2025 roku".
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa p³ynów i produktów leczniczych do magazynu apteki SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powt.
- Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz artyku³ów medycznych ujêtych w 4 zadaniach
- Dostawa rêkawic dla potrzeb SP ZOZ w Miêdzyrzecu Podlaskim
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzêtu medycznego
- Dostawa materia³ów do badañ laboratoryjnych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.