Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnwr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnwr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66c82b2-db3f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339270/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/271/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 553790,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, wykonywana na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiąca Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) jako załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się następujące opracowania i dokumenty:
1) Projekt Budowlany oraz Projekt Wykonawczy ”Przebudowy dźwigu osobowo- towarowego”, Pracownia Projektowa Architekt Wacław Hryniewicz, Wrocław 2019 r.,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ”Przebudowy dźwigu osobowo- towarowego ”, Pracownia Projektowa Architekt Wacław Hryniewicz, Wrocław 2019 r.,
3) Pozwolenie na budowę numer 2630/2019 z dnia 13.06.2019 r. w zakresie: Przebudowa dźwigu osobowo- towarowego przy Placu Powstańców Warszawy 5 we Wrocławiu,
4) Pozwolenie MKZ numer 607/2019 z dnia 26.04.2019r.
Uwaga! Przedmiar robót jako część składowa dokumentacji projektowej przekazany jest przez Zamawiającego w celu informacyjnym. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem Umowy jest zobowiązany przedłożyć Kosztorysy, przygotowane metodą szczegółową w oparciu o dokumentację projektową, o której
mowa powyżej i przedmiar robót. Szczegóły w Rozdziale XVI „Sposób obliczenia ceny”.
2. W każdym przypadku, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano odniesienia do norm Zamawiający dopuszcza rozwiązania, zgodne z którymi norma wskazana w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia została zastąpiona nowszą wersją danej normy. Niezależnie od powyższego Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
3. Zakres prac obejmuje min:
1) wymianę istniejącego dźwigu osobowo – towarowego o napędzie hydraulicznym na nowy dźwig o napędzie elektrycznym z zachowaniem istniejącego szybu dźwigowego. Typ i parametry projektowanego urządzenia dźwigowego oraz kabina windy, zastosowane materiały i wyposażenie wg dokumentacji projektowej, załącznika nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga aby wyprodukowane przez Wykonawcę, dostarczone i zamontowane nowe urządzenie dźwigowe posiadało Badanie Typu dla całego dźwigu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenie że posiada Świadectwo Badania Typu dla całego dźwigu lub inny dokument potwierdzający ten stan faktyczny.
2) roboty rozbiórkowe
3) roboty murarskie
4) roboty w zakresie konstrukcji stalowych
5) roboty tynkarskie
6) prace malarskie
7) prace w zakresie oddymiania
8) roboty w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych
9) rejestrację dźwigu w UDT łącznie z uzgodnieniami ewentualnych zmian wymaganych przez UTD dla rejestracji dźwigu
10) prace w zakresie konserwacji dźwigu osobowo-towarowego (windy).
4. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z podpisaną umową (treść umowy określają Istotne Postanowienia Umowy),
2) wykonać przedmiot umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi, normami i przepisami UDT,
3) zapewnić organizację pracy w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu,
4) prowadzić roboty utrudniające działalność (np. hałas) po godzinach pracy Muzeum i otwarcia go dla zwiedzających (godziny pracy Muzeum pn. 8-15.00, wt.-pt. 8.00 – 17.00, sob. niedz. 10.00 – 18.00) – prowadzić prace w systemie
wielozmianowym,
5) szczelnie zabezpieczyć wszystkie miejsca prac w taki sposób, aby nie dochodziło do wydostawania się pyłu budowlanego,
6) zapewnić maksymalną czystość i porządek w miejscu wykonywania prac i jego sąsiedztwie,
7) utrzymywania w należytym porządku, stanie i czystości wspólnie użytkowanych dróg komunikacyjnych i pomieszczeń,
8) zabezpieczyć przed zakurzeniem i uszkodzeniem wszystkie czujki przeciwpożarowe znajdujące się na terenie budowy lub w jego sąsiedztwie,
9) zorganizować zaplecze robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego,
10) przed przystąpieniem do prac, które mogą spowodować uruchomienie systemu p.poż (np. użycie gumówki) należy fakt ten zgłosić na Portierni w celu wyłączenia danej sekcji z systemu. Zakończenie prac należy zgłosić w celu przywrócenia zabezpieczeń,
11) przed przystąpieniem do produkcji dźwigu, Zamawiający wymaga dokonania pomiarów sprawdzających z projektem,
12) przed przystąpieniem do demontażu dźwigu, Wykonawca złoży oświadczenie, że produkcja dźwigu osobowo-towarowego (windy) nie opóźnia się a Wykonawca posiada wszystkie materiały i urządzenia do wykonania windy.
13) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznaczenie terenu budowy i utrzymywanie tablic informacyjnych w dobrym stanie. Oznaczenie i zabezpieczenie terenu budowy nie może naruszać zabytkowych posadzek na poszczególnych kondygnacjach.
4. Zamawiający wyznaczy część dziedzińca wewnętrznego, na którym Wykonawca może zorganizować zaplecze budowy. Wjazd na dziedziniec możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.30. Wjazd na dziedziniec w innych godzinach jest możliwy po wcześniejszym, minimum 3 dniowym uzgodnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45313100-5 - Instalowanie wind
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: Kalinowo 86
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.