eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoBudowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b56b4a3c-b37f-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b56b4a3c-b37f-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009785/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 993285,24

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko”.
3.2. Zamówienie obejmuje:
1) Przygotowanie terenu inwestycji wraz z usunięciem zakrzaczeń i kolidujących drzew oraz z zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania,
2) Przestawienie kolidującego istniejącego oświetlenia (1 punkt świetlny),
3) Budowę budynku świetlicy o pow. zabudowy 97,08 m2 i kubaturze 536,05 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi na dz. nr 365/11 obr. Pieńkowo,
4) Budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wod-kan, wewnętrznej linii zasilającej,
5) Wykonanie utwardzenia terenu, miejsc parkingowych, pochylni z kostki brukowej betonowej fazowanej grubości 8 cm kolor naturalny beton – szary,
6) Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej fazowanej grubości 6 cm kolor naturalny beton – szary
7) Montaż wiaty śmietnikowej, kosza na odpady, stojaka na rowery zgodnie z dok. projektową,
8) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu zgodnie z dok. projektową,
9) Po zakończonych robotach tereny zielone uporządkować, wyhumusować ziemią urodzajną i obsiać trawą.
10) Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać instalację fotowoltaiczną o mocy 6,3-6,5 kW na dachu budynku w celu zasilenia obiektu.
11) Wykonanie na dz. nr 365/9 drogi dojazdowej z kruszywa łamanego pochodzącego z kruszenia skały litej o uziarnieniu 0/31,5 mm o łącznej grubości 23cm na warstwie odsączającej z piasku grubego gr. 10 cm. oraz geokompozytem o funkcji wzmacniającej i separacyjno-filtracyjnej,
12) Na odcinku od budynku do drogi gminnej po trasie drogi dojazdowej ułożyć rurę osłonową PE śr. 22 mm w celu wprowadzenia w przyszłości przyłącza światłowodowego.
13) Dodatkowo w budynku wykonać instalację (sieć) logiczną z montażem punktu dostępowego access point umożliwiający zdalny dostęp do regulacji parametrów pracy urządzeń zainstalowanych w budynku oraz umożliwiającą komunikację za pomocą sygnału Wi-Fi.
14) Wykonanie monitoringu wizyjnego (4 kamer) oraz instalacji alarmowej antywłamaniowej.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.4. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1. Projekt Zagospodarowania Terenu Budowy budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą
2. Projekt Architektoniczno-Budowlany budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą
3. Projekt Techniczny budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą
4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
5. przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
6. specyfikacja warunków zamówienia.
3.5. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, koszty wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz z wyposażeniem w sprzęt gaśniczy i oznakowaniem, protokoły badań i sprawdzeń: świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., protokoły odbioru przyłączy do budynku; koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.6. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.7. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.8. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych.
3.10. 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków.
3.11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie
z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
3.13. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateus Rąpalski Firma Ogólnobudowlana LIDER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990489981

7.3.4) Miejscowość: Złakowo 18A

7.3.5) Kod pocztowy: 76-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.