Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153022/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875629595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c1f5a26-d100-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042426/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Płyny infuzyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153022/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/TP/MN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione 250 ml szt. 2 1002 Aqua pro injectione 500 ml szt. 3 500
3 Aqua pro injectione 1000 ml szt. 2 000
4 Glucosum 5% inj. 100 ml szt. 200
5 Glucosum 5% inj. 250 ml szt. 2 300
6 Glucosum 5% inj. 500 ml szt. 9 000
7 Glucosum 10% inj. 500 ml szt. 1 600
8 Natrium chloratum inj. 0,9% 100 ml szt. 53 000
9 Natrium chloratum inj. 0,9% 250 ml szt. 32 000
10 Natrium chloratum inj. 0,9% 500 ml szt. 48 000
11 Natrium chloratum inj. 0,9% 1000 ml szt. 1 100
12 Płyn wieloelektrolitowy zawierający wszystkie niezbędne kationy (Na, K, Ca, Mg) oraz odpowiadające za fizjologiczne pH krwi człowieka octany i cytryniany. Osmolarność identyczna z osmolarnością osocza (285-300mmol/l) 250ml szt. 600
13 Płyn wieloelektrolitowy zawierający wszystkie niezbędne kationy (Na, K, Ca, Mg) oraz odpowiadające za fizjologiczne pH krwi człowieka octany i cytryniany. Osmolarność identyczna z osmolarnością osocza (285-300mmol/l) 500ml szt. 44 000
14 Glucosum 5% + natrium chloratum 0,9% inj. 1:1 250 ml szt. 900
15 Glucosum 5% + natrium chloratum 0,9% inj. 1:1 500 ml szt. 2 200
16 Glucosum 20% inj. 500 ml szt. 400
17 Płyn roztwór elektrolitów przeznaczony do stosowania u noworodków i dzieci 250ml szt. 2700
18 Płyn Sol. Ringeri 500 ml szt. 4 200
19 Płyn Sol. Ringeri lactate 500 ml szt. 800
20 Glucosum 5% + natrium chloratum 0,9% inj. 2:1 250 ml szt. 600
21 Glucosum 5% + natrium chloratum 0,9% inj. 2:1 500 ml szt. 1 400
22 6% HES na bazie skrobii kukurydzianej zawieszony w izotonicznym roztworze chlorku sodu szt. 160
23 Natrium chloratum 0,9% do irygacji w butelkach z odkręcanym korkiem 500ml butelka szt. 3 500
24 Natrium chloratum 0,9% do irygacji w butelkach z odkręcanym korkiem 1000ml butelka szt. 600
25 Woda do irygacji w butelkach z odkręcanym korkiem 500ml butelka szt. 3 400
26 Woda do irygacji w butelkach z odkręcanym korkiem 1000ml butelka szt. 2 300
27 Mannitol 20% inj. 100 ml butelka szt. 7 000
28 Mannitol 20% inj. 250 ml butelka szt. 500
29 Natrium chloratum 0,9% 3000 ml worek szt. 1 000
30 Sorbitol + mannitol 27,0+4,4/1L roztw.do irygacji 3000ml worek szt. 800
31 6% HES na bazie skrobii kukurydzianej zawieszony w roztworze elektrolitów zbuforowanym octanami 500ml worek szt. 160
32 Natrium chloratum inj. 0,9% 100 ml szt. 500
33 Natrium chloratum inj. 0,9% 250 ml szt. 2 500
34 Natrium chloratum inj. 0,9% 500 ml szt. 2 000
35 Natrium chloratum inj. 0,9% 1000 ml szt. 400
36 Glucosum 5% inj. 250 ml szt. 500
37 Glucosum 5% inj. 500 ml szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 577612,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione 250 ml worek szt. 3001 Aqua pro injectione 1000 ml szt. 500
2 Natrium Chloratum 0,9% 100ml szt. 8 000
3 Natrium Chloratum 0,9% 250ml szt. 3 400
4 Natrium Chloratum 0,9% 500ml szt. 4 300
5 Natrium Chloratum 0,9% 1000ml szt. 14 000
6 Mannitol 15% inj. 100 ml szt. 2 500
7 Mannitol 15% inj. 250 ml szt. 400
8 Glucosum 5% inj. 50 ml szt. 100
9 Glucosum 5% inj. 100 ml szt. 200
10 Glucosum 5% inj. 250 ml szt. 200
11 Glucosum 5% inj. 500 ml szt. 200
12 Płyn wieloelektrolitowy bez jonów Ca z buforem octanowym o zawartości jonów Cl – 98 mm/l 500ml szt. 10 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 117123,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628599,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628599,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628599,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628599,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.