eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie przebudowy Sali Senatu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy Sali Senatu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy Sali Senatu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4adede5-1471-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Roboty budowlane: przebudowa Sali Senatu oraz dziekanatów Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179166/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożonej ofert, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ-262-84/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373246,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE
3.1.1. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
L.p. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
A : roboty budowlano-instalacyjne
1 Roboty budowlane Demontaż sufitu podwieszanego z zaprawy betonowej na siatce rabitza, demontaż boazerii ściennej, osłony grzejników, osprzętu itp. cyklinowanie i lakierowanie parkietu, szpachlowanie ścian, roboty malarskie, montaż sufitu podwieszanego, wykonanie ściany działowej, wykucie otworu drzwiowego w ścianie nośnej, montaż drzwi o odporności ogniowej, wykonanie kanału kablowego z pomieszczenia technicznego do stołu oraz kasety rewizyjnej. Wykonanie przewiertu o średnicy 100 mm w ścianie żelbetowej do szachtu kablowego. Dokumentacja techniczna
2 Roboty instalacyjne montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, Dokumentacja techniczna
3 Roboty elektryczne Poprowadzenie kabla zasilającego instalacje elektryczne w sali senatu i pomieszczeniu technicznym przy Sali. Kabel zasilający poprowadzić z rozdzielni głównej budynku znajdującej się na parterze po trasie opisanej w projekcie i zakończyć rozdzielnicą RSS zamontowaną w pomieszczeniu technicznym sali. Rozdzielnicę wyposażyć w rozłącznik izolacyjny, zabespieczenie przepięciowe, wyłączniki różnicowo-prądowe, wyłączniki nadprądowe oraz elementy systemu KNX ( zgodnie z rysunkami E 06 i E 07). Z rozdzielnicy wyprowadzić przewody obsługujące oświetlenie, obwody gniazd, obwody rolet oraz 2 sterowników systemu KNX. Do projektowanego stołu w Sali senatu wyprowadzić z dużym zapasem obwody zasilania gniazd które zostaną rozprowadzone na konstrukcji stołu po jego dostarczeniu. Obwody te wyprowadzić z pomieszczenia technicznego kanałem podłogowym. Przygotować w rozdzielni podejścia do przyłączenia projektowanych układów wentylacji i klimatyzacji. Uzupełnić istniejącą instalacje SAP w czujki i układ wyłączający system wentylacji oraz system DSO w dodatkowe głośniki. Sposób układania przewodów opisano w dokumentacji projektowej. Wykonać pomiary instalacji. Dokumentacja techniczna

UWAGA
Ofertę należy przygotować na podstawie projektu budowlanego-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w niniejszym dokumencie. W ofercie należy ująć i wycenić serwis zamontowanych urządzeń oraz stolarki drzwiowej wraz z konserwacją przez okres trwania gwarancji.

3.1.2. Podstawowe dane przedsięwzięcia:

powierzchnia nowej Sali Senatu 75,59 m²
powierzchnia pomieszczenia technicznego 5,89 m²
Sala Senatu i pomieszczenie techniczne 3 piętro

3.1.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1. W okresie gwarancji należy w budynku prowadzić serwis i konserwację zamontowanych urządzeń oraz stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami. Koszty serwisowania i konserwacji należy doliczyć do ceny oferty.
3.1.4. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem.
3.1.5.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
3.1.6. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca.
3.1.7. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320).
3.1.8. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób.
3.1.9. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB.
3.1.10. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:
a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy.
b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
3.1.11. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:

a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3.1.10. lit. b) i c) wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN;

b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w Rozdziale 3 ust.3.1.10 lit. b) i c) lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy;
c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego.
d) w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.

3.1.12. Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi

Projekt budowlano - wykonawczy
L.p. Tytuł projektu
1 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlano-architektoniczny
2 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja słaboprądowa
3 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
4. Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja elektryczna

Przedmiary robót – materiał pomocniczy
a. Przedmiar

L.p. Zakres prac
1

Przedmiar wielobranżowy – materiał pomocniczy
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
L.p. Tytuł STWIORB
1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – opracowanie wielobranżowe
3.1.13. Miejsce realizacji: Budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 28. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL HOUSE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947

7.3.3) Ulica: Stawna 26

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.