Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00252256/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla gminy Zawadzkie" – dostawa wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774623100
1.5.8.) Numer faksu: 774623175
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@zawadzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zawadzkie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla gminy Zawadzkie" – dostawa wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9bc86d1-dd38-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028632/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla gminy Zawadzkie - dostawa wyposażenia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Gminy Zawadzkie” Umowa nr RPOP.05.02.00-16-0011/17-00 (dla części I zamówienia)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 60764,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55214,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa wyposażenia w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla gminy Zawadzkie" – dostawa wyposażenia obejmujące następujące części:
Część I: Wyposażenie placu PSZOK
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ i stanowi jego integralną część. Opisane w niniejszym postępowaniu parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas jego realizacji. Wszystkie dostarczone elementy muszą być rozlokowane (według wskazania ustnego Zamawiającego) i gotowe do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35820000-8 - Sprzęt pomocniczy
42415110-2 - Wózki widłowe
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 92311,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa wyposażenia w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla gminy Zawadzkie" – dostawa wyposażenia obejmujące następujące części:
Część II: Wyposażenie kontenerów socjalno-biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ i stanowi jego integralną część. Opisane w niniejszym postępowaniu parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas jego realizacji. Wszystkie dostarczone elementy muszą być rozlokowane (według wskazania ustnego Zamawiającego) i gotowe do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
35820000-8 - Sprzęt pomocniczy
4.5.5.) Wartość części: 9717,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90996,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124107,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92311,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOREX Włodzimierz Łysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270017474
7.3.3) Ulica: Bojerowa 5
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-124
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. TOREX WŁODZIMIERZ ŁYSIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. TOREX WŁODZIMIERZ ŁYSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92311,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17564,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOREX Włodzimierz Łysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270017474
7.3.3) Ulica: Bojerowa 5
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-124
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. TOREX WŁODZIMIERZ ŁYSIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. TOREX WŁODZIMIERZ ŁYSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI ZAWADZKIE
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa ul. Opolskiej na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 901 do ul. Nowej w Zawadzkiem
więcej: przetargi ZAWADZKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.