Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00092205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOŚCICKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851664020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 0512
1.5.8.) Numer faksu: 146880511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: leszek.nowicki@mcm.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8840601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Mościckie Centrum Medyczne Sp. Z. o. o
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bc85cd-c4bb-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043240/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa prania i najmu bielizny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/P/MCM/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zmówienia jest świadczenie prania, prasowania, dezynfekcji oraz naprawy asortymentu, będącego własnością Zamawiającego, w ilościach i rodzaju określonych w załączniku nr 1A do SWZ, zwanego „asortymentem szczegółowym” oraz dzierżawa bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami i ilościami określonymi w załączniku nr 1A do SWZ prania bielizny szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy oraz transport brudnej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej od Zamawiającego, transport czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej do Zamawiającego po wykonaniu usługi prania w zakresie i na warunkach opisanych szczegółowo w niniejszej SWZ i umowie.
4. Usługa prania wykonywana będzie w pralni, która posiada barierę higieniczną przez co należy rozumieć fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną.
Zakres usługi obejmuje:
5. Transport brudnej oraz czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej. Przewóz asortymentu odbywać się będzie środkami transportu osobno przeznaczonymi na transport „czysty” i „brudny” lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzielona komorę załadunkową wykluczającą jakikolwiek kontakt brudnego i upranego asortymentu.
6. Pranie i maglowanie odzieży ochronnej personelu (w szczególności: mundurków, fartuchów, - uwaga zwłaszcza na napy, guziki , zamki
7. Pranie materacy, kocy, poduszek
8. Oddzielne pranie nakładek na mopy
9. Dezynfekcję skażonej pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej (w razie potrzeby materacy, kocy, poduszek)
10. Reperowanie uszkodzonej bielizny szpitalnej, drobne naprawy, przyszywanie guzików, łatanie niewielkich dziur, zszywanie rozdarć, zakup oraz wymiana zamków błyskawicznych i nap (jeżeli uszkodzenia powstały z winy Wykonawcy)
11. Pakowanie i dostarczanie czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej (bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) z zachowaniem podziału komórki organizacyjnej - Oddział Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej oraz Przychodnia
12. Dzierżawienie Zamawiającemu bielizny szpitalnej
13. Wykonawca zapewnia worki płócienne do dostarczenia czystej bielizny
14. Wykonawca dostarczać będzie odzież fasonową na wieszakach .
15. Wykonawca dostarczy bieliznę szpitalną wyszczególnioną w zał. 1A w tabeli 2 na wniosek Zamawiającego najpóźniej do dnia następnego od złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201447,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216751,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201447,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Kraków Sp Z. o. o,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego
7.3.4) Miejscowość: Karków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-719
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201447,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Uszycie, organizacja przymiarek oraz dostarczenie kompletów strojów dla obsługi Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.