Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099128/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00120687/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00137660/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa i rozbudowa SUW w Ożarowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mokrsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Mokrsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokrsko 231
1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438863277
1.5.8.) Numer faksu: 438863277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mokrsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f564beda-ad81-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa i rozbudowa SUW w Ożarowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f564beda-ad81-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Modernizacja systemu wodno- kanalizacyjnego w gminie Mokrsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Gospodarka wodno- ściekowa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFIDiS.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3538639,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko – Przebudowa i
rozbudowa SUW w Ożarowie”
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych, robót elektrycznych, instalacji technologicznych i sanitarnych na stacji
uzdatniania wody w Ożarowie.
Ogólny zakres robót budowlanych (branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana) obejmuje:
- przebudowę budynku SUW wraz z termomodernizacją budynku
- wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia
- wymianę płyty przekrywającej w studni
- wykonanie nowego odstojnika
- wymianę ogrodzenia terenu stacji
- prace budowlane i wykończeniowe.
Ogólny zakres robót elektrycznych (branża elektryczna) obejmuje:
- montaż zewnętrznego agregatu prądotwórczego
- ułożenie kabli sygnałowych do sond pomiarowych znajdujących się w zbiornikach retencyjnych
- ułożenie kabli sygnałowych do studni głębinowych
- ułożenie kabla zasilającego pompę w odstojniku popłuczyn
- montaż kamer monitoringu CCTV.
Ogólny zakres robót związanych z instalacjami technologicznymi i sanitarnymi (branża technologiczna i sanitarna) obejmuje:
- wymianę pomp głębinowych w studniach głębinowych nr 1 i 2
- wymianę pionów tłocznych w studniach głębinowych nr 1 i 2
- wymianę pokrywy studni nr 1 wraz z nowymi włazami
- wymianę zestawu aeracji
- wymianę 2 filtrów pośpiesznych ciśnieniowych oraz montaż drugiego stopnia filtracji (kolejne 2 filtry pośpieszne
ciśnieniowe)
- wymianę jednego zbiornika retencyjnego o średnicy wew. zbiornika 5,0 m i wysokości zbiornika 8,0 m, wraz z izolacją termiczną zewnętrzną (Zamawiający wyraża zgodę na wycenę i montaż zbiornika retencyjnego o poj. V= 150 m3 ze stali niskowęglowej (czarnej) z zabezpieczeniem antykorozyjnym posiadającym atest PZH, zamiast zastosowania stali nierdzewnej przy zachowaniu pozostałych parametrów równoważności)
- montaż zestawu hydroforowego składającego się z 4 pomp
- wymianę orurowania wewnątrz SUW i na zewnątrz
- montaż przepustnic elektrycznych do sterowania pracą filtrów
- wymianę zbiornika bezodpływowego
Uwaga
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej oceny higienicznej w PSSE w
Wieluniu na wszystkie materiały i wyroby przeznaczone do uzdatniania wody do spożycia przez ludzi w procesie uzdatniania
wody, zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym
odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2020 r. poz. 2028). Wszystkie użyte materiały muszą posiadać atesty higieniczne PZH.
Wykonawca wykonuje rozruch technologiczny, próby eksploatacyjne oraz przeszkolenie pracowników. Ponadto ma
wykonać i uzyskać pozytywne analizy fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody uzdatnionej (min. 2 analizy).
Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie tymczasowego układu uzdatniania i zasilania wodociągu publicznego
w wodę na czas przebudowy i modernizacji SUW.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia odbioru przez UDT w Łodzi i uzyskania pozytywnej decyzji Urzędu
Dozoru Technicznego w Łodzi na eksploatację zamontowanych urządzeń ciśnieniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4313187,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6580500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4313187,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HYDRO - PARTNER" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411429699
7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 4a
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4313187,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.