eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninBudowa integracyjnego placu zabaw w Gostyninie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa integracyjnego placu zabaw w Gostyninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gostynina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 236 07 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gostynin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa integracyjnego placu zabaw w Gostyninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-854343a2-cbd3-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012057/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa integracyjnego placu zabaw w Gostyninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00186138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie integracyjnego placu zabaw w Gostyninie, przy ul.
Bema 23 w Gostyninie. Zakres robót obejmuje wszystkie prace określone szczegółowo pod względem technologicznym i
materiałowym w dokumentacji projektowej budowlanej w załączonych opisach technicznych, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do
SWZ. Całość robót mieści się w granicach do których Inwestor posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele
budowlane.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) budowę ośmiu urządzeń placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną – obiektów małej architektury,
2) budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,25 m wraz z furtkami o szerokości 1,2 m,
3) budowę ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, stojaka na rowery – obiektów małej architektury,
4) montaż lamp oświetleniowych wraz z instalacją elektryczną i kamer – obiektów małej architektury,
5) wykonanie chodnika z kostki betonowej – utwardzenie terenu,
6) rozbiórkę istniejącego placu zabaw (urządzeń i nawierzchni bezpiecznej, części utwardzenia terenu). Ławki należy
zdemontować z przeznaczeniem do ponownego montażu i przekazać Dyrekcji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyninie.
Pozostałe elementy z demontażu zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca robót.
Przedmiotowe zadanie „Budowa integracyjnego placu zabaw w Gostyninie" dofinansowano ze środków Państwowego
Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna".

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656811,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656811,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronin Łukasz Borowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681510672

7.3.3) Ulica: Warszawska 11L

7.3.4) Miejscowość: Winnica

7.3.5) Kod pocztowy: 06-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie dostawy i montażu urządzeń BABYCAM Sp z o.o. z siedzibą w Reguły


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656811,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.