Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690692118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 54
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2218 616
1.5.8.) Numer faksu: 17 2218 929
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozropczyce@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozropczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa2b709-22f5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz nieczystości stałych i płynnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZN_2021_08
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181369,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz wywóz nieczystości płynnych w miejscowościach Sędziszów Małopolski, Zagorzyce, Iwierzyce:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z placówek ZOZ Ropczyce: Szpital Powiatowy i Przychodnia Rejonowa w Sędziszowie ul. Wyspiańskiego 14 (w tym odpady kuchenne oraz zużyte koce. fartuchy, odzież ochronna i pościel oraz meble), Filia P. Rej. Sędziszów – Iwierzyce, Filia P. Rej. Sędziszów – Zagorzyce, RM przy OSP w Sędziszowie Młp., Przychodnia Sędziszów ul. 3 Maja 2 wraz z dzierżawą pojemników wg potrzeb Zamawiającego oraz wywóz nieczystości płynnych z Filii P. Rej. Ropczyce – Zagorzyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 143559,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz wywóz nieczystości płynnych w miejscowościach Ropczyce, Niedźwiada,Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z placówek ZOZ Ropczyce: Przychodnia Rejonowa w Ropczycach ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54, (w tym zużyte koce, fartuchy, odzież ochronna i pościel oraz meble), Kolumna Transportu Sanitarnego w Ropczycach, Filia P. Rej. Ropczyce - Niedźwiada wraz z dzierżawą pojemników wg potrzeb Zamawiającego oraz wywóz nieczystości płynnych z Filii P. Rej. Ropczyce – Niedźwiada.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 37837,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169072,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169072,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169072,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650511170
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169072,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-15 do 2022-10-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44501,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44501,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44501,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690529720
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 12
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44501,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-15 do 2022-10-14INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- "Budowa żłobka w Niedźwiadzie Dolnej" w ramach zadania budżetowego pn.: "Projektowanie i budowa żłobka w Niedźwiadzie Dolnej"
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1337R Sędziszów Małopolski - Bystrzyca - Wielopole Skrzyńskie polegająca na budowie chodnika w m. Nawsie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Usługa zorganizowania wycieczki turystyczno - krajoznawczo - integracyjnej
- PrzebudowairozbudowadrogipowiatowejNr1331ROstrów-SędziszówMałopolski-BoreczekwmBorekMałyorazleżącymiwjejciąguulicamiZarzecze,SzkolnaiGroblawSędziszowieMałopolskimwrazzniezbędnąinfrastrukturątechniczną
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ".
- Dostawa oprogramowania z wdrożeniem i szkoleniem administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ropczyce"
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.