Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00251512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8905831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d596bb99-cff0-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu „Kultura”, Działanie 1 „Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 454000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż/instalacja mebli (biurowych, metalowych, warsztatowych, tapicerowanych, kuchennych itp.) oraz wyposażenia uzupełniającego (sprzęt AGD, zlewozmywaki, baterie zlewozmywakowe itp.) – w pomieszczeniach dwóch przebudowywanych obecnie historycznych budynków, łaźni Gwarek i przyległego do niej warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych na terenie Muzeum Śląskiego w Katowicach. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być nieużywany, nieuszkodzony, kompletny, pochodzący z bieżącej produkcji i niepochodzący z ekspozycji handlowych, demonstracyjnych lub wystawowych.
2. Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykonać przedmiot zamówienia jednoetapowo (wariant 1 realizacji przedmiotu zamówienia), tj. dostarczyć przedmiot zamówienia, dokonać montażu oraz wniesienia i ustawienia we właściwych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku łaźni Gwarek oraz warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych w obrębie siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 w Katowicach (zwanych dalej obiektem), w terminie do 31 października 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia na termin późniejszy niż 31 października 2024 r. w przypadku kiedy prace w ww. obiektach nie zostaną ukończone. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o możliwości dostawy i montażu przedmiotu umowy z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający planuje przekazanie ww. informacji w dniu 14 października 2024 r. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie miał co najmniej 56 dni na realizację umowy w przypadku zawarcia umowy po dniu 5 września 2024 r.
Wykonawca będzie mógł zrealizować przedmiot umowy we wskazanym terminie, pod warunkiem pobrania zaliczki zgodnie z postanowieniami umowy. Pobranie zaliczki będzie uzależnione od spełnienia warunków określonych w dalszych postanowieniach umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
ALBO
W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od pobrania zaliczki, będzie obowiązywał termin realizacji umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami:
2) wykonać przedmiot zamówienia w dwóch etapach (wariant 2 realizacji przedmiotu zamówienia), tj.:
a) w ramach etapu I: dostarczyć przedmiot zamówienia oraz dokonać jego rozładunku i magazynowania w pomieszczeniach na terenie siedziby Zamawiającego do 35 dni od dnia zawarcia umowy/ do dnia 15 kwietnia 2024 r. (data dzienna zostanie wpisana do umowy w przypadku zawarcia umowy po dniu 11 marca 2024 roku; w przypadku zawarcia umowy przed dniem 11 marca 2024 roku, w umowie zostanie wpisany okres 35 dni od dnia zawarcia umowy). Dopuszcza się magazynowanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę we własnym zakresie,
b) w ramach etapu II: dokonać montażu oraz wniesienia i ustawienia we właściwych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku łaźni Gwarek oraz warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych w obrębie siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 w Katowicach (zwanych dalej obiektem), w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o przystąpieniu do realizacji etapu II. Zamawiający planuje iż przekaże ww. informację w dniu 14 października 2024 r.
3. Miejsce dostawy i montażu/instalacji: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121000-6 - Biurka i stoły
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39516100-3 - Meble tapicerowane
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108357,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBOS A. Łobos, M. Łobos Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6760054200
7.3.3) Ulica: Mieczysława Medweckiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-870
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494398,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienie podstawowe: 418 200,00 PLN brutto,
2) opcję zamówienia: 76 198,50 PLN brutto.
Cena podana w ofercie wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, wskazana w sekcji 6.4.) ogłoszenia, wynosząca 418 200,00 PLN to cena wyłącznie zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw i przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw.
- Dostawa samochodu ciężarowego o dmc do 3,5 t na rzecz Aresztu Śledczego w Katowicach
- Leki onkologiczne, leki, wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia - 17 Pakietów
- Prace remontowe elewacji, loggi, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- "Remont wieży spadochronowej w Parku Kościuszki w Katowicach (ETAP 1)"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Budowa Żłobka Gminnego "Wesołe Brzdące" w Przybiernowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.