eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Budowa odcinków chodników położonych na dz. ewid. nr 333/113 w miejscowości Cibórz



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinków chodników położonych na dz. ewid. nr 333/113 w miejscowości Cibórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683 419213

1.5.8.) Numer faksu: +48 683 419 180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.skape.pl/dokumenty_rodzaj-10-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinków chodników położonych na dz. ewid. nr 333/113 w miejscowości Cibórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cec0b6a-2aa3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002791/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa odcinków chodników położonych na dz. ewid. nr 333/113 w miejscowości Cibórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229600/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa odcinków chodników położonych na dz. ewid. nr 333/113 w miejscowości Cibórz”.
2. Prace do wykonania w ramach powierzonego zadania będą prowadzone na dz. ewid. 333/113
w miejscowości Cibórz, obr. 0004 Międzylesie, jednostka ewid. 080803_2 Skąpe.
3. W ramach przedmiotu umowy jw. przewiduje się do wykonania roboty budowlane m.in.:
1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, rozbiórkowe,
2) roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
3) ustawienie obrzeży chodników, krawężników,
4) wykonanie warstw konstrukcyjnych,
5) nawierzchnie z betonowej kostki brukowej,
6) roboty wykończeniowe.
4. Orientacyjne powierzchnie utwardzone do wykonania:
a. Odcinek nr 1 – (rysunek nr 2.1, 2.2 PZT); długość chodnika 168,23 m, szerokość 1,5 m,
b. Odcinek nr 2 – (rysunek nr 3 PZT); długość chodnika 144,21 m, szerokość 1,5 m,
c. Odcinek nr 3 – (rysunek nr 4 PZT); długość chodnika 83,09 m, szerokość 1,5 m,
d. Odcinek nr 4 – (rysunek nr 5 PZT); długość chodnika 41,38 m, szerokość 1,5 m- 2,0 m,
e. Odcinek nr 5 – (rysunek nr 6 PZT); długość chodnika 30,85 m, szerokość 1,5 m.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zachęcamy do odbycia wizji w terenie celem analizy istniejących problemów i wyznaczenia zakresu koniecznych do wykonania prac.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową,
SWZ i umową z Wykonawcą jak również zgodnie z istniejącymi przepisami prawa dotyczącymi
przedmiotowego zakresu prac.
6. Na terenie inwestycji w granicach opracowania występuje uzbrojenie terenu w postaci sieci podziemnych i naziemnych. Przed rozpoczęciem prac należy zapoznać się
z uzgodnieniami branżowymi i stosować się do zaleceń w nich zawartych. Prace
w bezpośrednim otoczeniu należy wykonywać ręcznie bez użycia sprzętu ciężkiego. Wszelkie uszkodzenia należy natychmiast zgłaszać właścicielom sieci.

7. Przed przystąpieniem do robót należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym terenem i jego uzbrojeniem. Geometrię wytyczyć na podstawie planów sytuacyjnych. Sposób ustawienia obrzeży ustalić na podstawie planów sytuacyjnych oraz szczegółów konstrukcyjnych. Wszelkie zauważone rozbieżności pomiędzy rysunkami, a częścią opisową należy skonsultować z projektantem przed przystąpieniem do robót.
8. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być
dopuszczone do stosowania w budownictwie.
9. W zakresie obowiązków wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych w dokumentacji elementów
robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji,
uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania
przedmiotu zamówienia.
10. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez
IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Moniuszki 18a/39, 65-409 Zielona Góra., na podstawie zgłoszenia robót
budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie z dnia 06.09.2021 r

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 27.10.2021 r. wpłynęła tylko jedna oferta od wykonawcy SID-BUD Maciej Sidorowicz, Węgrzynice 12, 66-213 Skąpe z zachowaniem formy elektronicznej, jednak bez wymaganego opatrzenia jej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta nie wypełniła tym samym dyspozycji art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Mając powyższe na uwadze zachodzi konieczność unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.