Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564982859
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN.3211-6/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) Zadanie nr 1:1. Część 1 (Zadanie 1): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinkach dróg:
1.1 Droga powiatowa nr 1827C na odcinku Świedziebnia – Janowo, od km 2+138 do km 4+415 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb, Świedziebnia, Janowo gm. Świedziebnia oraz
1.2. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):
1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,
e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,
g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
h) rozliczenia końcowego zadania.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
4. Zakres nadzorowanych robót w branży drogowej:
1) Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1827C na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km obejmuje m. in.:
a) poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego,
c) przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
d) wykonanie umocnionych poboczy o szer. 1,0 m,
e) budowa i przebudowa zjazdów,
f) budowa peronów przystankowych, zatok autobusowych i zatok postojowych
w miejscowości Świedziebnia,
h) budowa zatok postojowych,
i) doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,
j) odtworzenie rowów odwadniających,
k) przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,
l) doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,
m) wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
n) nasadzenia zastępcze drzew i krzewów,
o) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2) Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km” obejmuje m. in.:
a) poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,
b) przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
c) wykonanie umocnionych poboczy o szer. 1,0 m,
d) budowa i przebudowa zjazdów,
e) budowa peronów przystankowych,
f) odtworzenie rowów odwadniających,
g) przebudowę przepustów drogowych,
h) przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,
i) wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
j) doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,
k) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65
7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto
W tym:
1) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto
2) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 3.082.619,96 zł brutto
Sanitarna:-510.349,45 zł brutto
Telekomunikacyjna:-276.586,94 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 111426,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ): Zadanie nr 2:1. Część 2 (Zadanie 2): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinku drogi:
1.1. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):
1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,
e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,
g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
h) rozliczenia końcowego zadania.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
4. Zakres nadzorowanych robót w branży sanitarnej (KD):
Zakres nadzorowanych robót br. sanitarnej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km obejmuje m. in.:
a) wykonanie trzech odcinków kanalizacji deszczowej.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65
7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto
W tym:
1) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto
2) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 3.082.619,96 zł brutto
Sanitarna:-510.349,45 zł brutto
Telekomunikacyjna:-276.586,94 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6717,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ): Zadanie nr 3:1. Część 3 (Zadanie 3): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinku drogi:
1.1. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie.
2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami).
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):
1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,
e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,
f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,
g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
h) rozliczenia końcowego zadania.
3) Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.
4) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
4. Zakres nadzorowanych robót w branży telekomunikacyjnej:
Zakres nadzorowanych robót br. telekomunikacyjnej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km obejmuje m. in.:
a) wykonanie kanału technologicznego,
b) przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).
6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65
7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto
W tym:
1) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto
2) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto
W tym branże:
Drogowa:- 3.082.619,96 zł brutto
Sanitarna:-510.349,45 zł brutto
Telekomunikacyjna:-276.586,94 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 3648,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowa Obsługa Robót Architektoniczno – Budowlanych Michał Łaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090021058
7.3.3) Ulica: ul. Saperów 203a
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-539
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Kompleksowa Obsługa Robót Architektoniczno-Budowlanych Michał ŁASKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871727058
7.3.3) Ulica: ul. Ceglana 16
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "MARTEL" MARIUSZ WIŚNIEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8771015570
7.3.3) Ulica: Kornatki 17e
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
7.3.5) Kod pocztowy: 13-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "MARTEL" MARIUSZ WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "MARTEL" MARIUSZ WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10578,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3500 kg
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.