eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX w Porto, w Portugalii



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX w Porto, w Portugalii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iam.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX w Porto, w Portugalii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84dae1ef-1fc8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.48 Transport stoiska wystawienniczego na targi WOMEX (Warszawa-Porto-Warszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/IAM/2021/09

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12962,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX w Porto, w Portugalii

Transport elementów wyposażenia i mebli (szczegółowa lista elementów poniżej) na trasie Warszawa – Porto, Portugalia, rozpakowanie z case’ów obiektów na miejscu w Portugalii. Zapakowanie obiektów do case’ów , transport powrotny na trasie Porto, Portugalia – Warszawa.
1) Transport do Portugalii:
Załadunek ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, w dniu 22.10.2021r. w godzinach 14.00 – 16.00
- Dostawa do Portugalii wraz z rozpakowaniem obiektów z case’ów pod adres:
Alfândega Congress Center, Rua Nova da Alfândega,
Edifício da Alfândega , 4050-430 Porto, Portugalia w dniu 26.10 .2021r. do godziny 10.00
2) Transport do Polski:
- Zapakowanie obiektów do case’ów z Alfândega Congress Center, Rua Nova da Alfândega,
Edifício da Alfândega , 4050-430 Porto , Portugalia w dniu 30.10.2021 r. w godzinach 18.00-24.00.
- Dostawa i wypakowanie obiektów do Polski do dnia 3 listopada 2021 r. do godziny 16 00.
ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, Lista elementów do transportu:
A) Case aluminiowy o wymiarach 220 cm dł – 90 cm szer, 140 cm wys, waga wraz z zapakowanymi obiektami ok 150 kg: (wartość odtworzeniowa ładunku 30000 zł brutto)

B) Case aluminiowy o wymiarach 220 cm dł – 90 cm szer, 140 cm wys, waga ok 150 kg ( waga wraz z zapakowanymi obiektami) : (wartość odtworzeniowa ładunku 15000 zł brutto)

Lista obiektów do rozpakowania oraz zapakowania z Caseów aluminiowych w Porto, Portugalia
2 x lada wystawowa (waga ok 20 kg każda)
6 x pufa
4 x stolik (waga ok 5 kg każdy)
2 x lampa podłogowa
1 x sofa (waga ok. 20 kg)
5 x kubiki drewniane (waga ok 3 kg każdy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Gwizdała Usługi Transportowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451224195

7.3.3) Ulica: ul. Wyborna 30

7.3.4) Miejscowość: Raciborowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.