eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekUsługi psychoterapii i socjoterapii ofiar przemocy w rodzinie, świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychoterapii i socjoterapii ofiar przemocy w rodzinie, świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ace7b8d5-0b37-45a4-8b1f-db74041ba2df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi psychoterapii i socjoterapii ofiar przemocy w rodzinie, świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9cd7183-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Psychoterapia i socjoterapia ofiar przemocy w rodzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204179/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253025,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44841,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - PSYCHOTERAPIA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE - Usługa będzie świadczona min. jeden raz w tygodniu w siedzibie Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie we Włocławku przy ul. Żytniej 58, w wymiarze min. 5 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2022 r., w łącznym wymiarze 190 godzin. Za godzinę usługi rozumie się godzinę zegarową. Usługa psychoterapii będzie prowadzona w sposób ukierunkowany na wsparcie ofiary przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc, szczególnie w zakresie:
- rozpoznania sytuacji psychologicznej, zdrowotnej, wychowawczej oraz rodzinnej osoby korzystającej z usług Specjalistycznego Ośrodka,
- rozpoznania źródła problemów i podejmowanie odpowiednich działań profilaktycznych i wspierających,
- zdiagnozowania przypadku i zastosowania odpowiednich podejść terapeutycznych,
- pracy nad rozwojem, wpływu na zmianę postaw i poprawę zdolności radzenia sobie i rozumienia stanów emocjonalnych w sytuacjach trudnych, kryzysowych, wprowadzanie pozytywnych wzorców myślenia,
- pomocy w rozwiązywaniu problemów w związku z wystąpieniem poczucia bezradności i bezsilności oraz smutku, pozostawania w trudnościach, a także minimalizowania zachowań agresywnych,
- udzielenia konsultacji i porad indywidualnych oraz grupowych dla osób korzystających z usług Specjalistycznego Ośrodka,
- wykorzystania w pracy własnych umiejętności interpersonalnych, opartych przede wszystkim na okazywaniu ciepła, akceptacji i empatii,
- konsultowania udzielonej pomocy podczas posiedzeń gremiów zwoływanych
w sprawie rodziny lub osoby,
- prowadzenia działań inicjujących powstawanie grup wsparcia samopomocowego dla osób korzystających ze wsparcia,
- podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia osób korzystających z usług,
- pozostawania we współpracy z pracownikami Specjalistycznego Ośrodka, zaangażowanymi w proces pomagania rodzinie lub osobie,
- prowadzenia dokumentacji obowiązującej w Specjalistycznym Ośrodku w zakresie w/w działań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 31667,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b. CZĘŚĆ II - SOCJOTERAPIA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE - Usługa będzie świadczona w siedzibie Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie we Włocławku przy ul. Żytniej 58, w wymiarze min. raz w tygodniu w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2022 r., w łącznym wymiarze 152 godzin. Za godzinę usługi rozumie się godzinę zegarową. Wykonywanie usługi będzie odbywało się w zakresie:
- rozpoznawanie potrzeb i prowadzenie oddziaływań socjoterapeutycznych lub terapii zajęciowej z udziałem osób przebywających w Specjalistycznym Ośrodku Wsparcia, w tym dzieci,
- inicjowanie wspólnego spędzania czasu w sposób inicjujący zachowania korektywne do przyjętych przez osoby przebywające,
- wykorzystywanie gier i zabaw edukacyjnych oraz zajęć gastronomicznych, gimnastycznych itp. wraz z ich omówieniem w formie grupowej lub indywidualnej,
- prowadzenie poradnictwa w zakresie zdrowego stylu życia,
- podejmowanie działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia lub zdrowia osoby przebywającej w Specjalistycznym Ośrodku,
- pozostawanie we współpracy z pracownikami Specjalistycznego Ośrodka, zaangażowanymi w proces pomagania rodzinie lub osobie
- prowadzenie dokumentacji obowiązującej w Specjalistycznym Ośrodku w zakresie ww. działań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13173,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Podlasiewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5572278757

7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Chłopickiego

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Violetta Kujawska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8881365176

7.3.3) Ulica: 14 Pułku Piechoty

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.