Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340560/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zamówienie podzielone na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zamówienie podzielone na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6919726c-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wycena wartości nieruchomości na terenie województwa świętokrzyskiego - zawarcie umów ramowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. W korespondencji dotyczącej przedmiotowego postępowania należy powoływać się na numer sprawy: KIE.WOP.260.1.2024.MJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.1.2024.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego dla części zamówienia (zadania) nr 1 na terenie powiatu opatowskiego, ostrowieckiego, sandomierskiego i staszowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena – waga 60% (60 pkt)
2) termin realizacji umów wykonawczych – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie łączna cena brutto za wykonanie danej części zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin realizacji umów wykonawczych” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana następująco:
- Termin realizacji do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej- Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy - zgodnie z zapisami w SWZ)
- Termin realizacji w przedziale 49-44 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 10 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 43-37 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 20 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 36-32 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 30 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 31-30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 40 pkt.
Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji wyliczonych zgodnie ze wzorem: gdzie:
O = C + T
O – oznacza sumę ilości punktów przyznanych badanej ofercie ,
C – punkty za kryterium cena,
T – punkty za kryterium termin realizacji umów wykonawczych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umów wykonawczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego. dla części zamówienia (zadania) nr 2 na terenie powiatu kieleckiego, M. Kielce, koneckiego, skarżyskiego, starachowickiego. Usługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena – waga 60% (60 pkt)
2) termin realizacji umów wykonawczych – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie łączna cena brutto za wykonanie danej części zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin realizacji umów wykonawczych” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana następująco:
- Termin realizacji do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej- Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy - zgodnie z zapisami w SWZ)
- Termin realizacji w przedziale 49-44 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 10 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 43-37 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 20 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 36-32 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 30 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 31-30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 40 pkt.
Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji wyliczonych zgodnie ze wzorem: gdzie:
O = C + T
O – oznacza sumę ilości punktów przyznanych badanej ofercie ,
C – punkty za kryterium cena,
T – punkty za kryterium termin realizacji umów wykonawczych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umów wykonawczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego. dla części zamówienia (zadania) nr 3 na terenie powiatu buskiego, jędrzejowskiego, kazimierskiego, pińczowskiego, włoszczowskiego
Usługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena – waga 60% (60 pkt)
2) termin realizacji umów wykonawczych – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie łączna cena brutto za wykonanie danej części zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin realizacji umów wykonawczych” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana następująco:
- Termin realizacji do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej- Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy - zgodnie z zapisami w SWZ)
- Termin realizacji w przedziale 49-44 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 10 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 43-37 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 20 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 36-32 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 30 pkt,
- Termin realizacji w przedziale 31-30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej – Zamawiający przyzna 40 pkt.
Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji wyliczonych zgodnie ze wzorem: gdzie:
O = C + T
O – oznacza sumę ilości punktów przyznanych badanej ofercie ,
C – punkty za kryterium cena,
T – punkty za kryterium termin realizacji umów wykonawczych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umów wykonawczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25 000 euro.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
2) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.:
a) co najmniej dwoma rzeczoznawcami majątkowymi osobno na każdą część zamówienia (z uwzględnieniem zapisów w UWAGA 1) posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającymi świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, uzyskane minimum 3 lata przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu liczone od dnia uzyskania tych uprawnień.
UWAGA 1 W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę do dwóch lub trzech części zamówienia do każdej z tych części w wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Wykonawca może powtórzyć tylko jednego rzeczoznawcę majątkowego, druga osoba musi być inna do każdego zadania częściowego.
b) W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, który (rzy) zapewni (nią) stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni (nią) tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
3) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał w ramach maksymalnie 2 usług polegających na wycenie:
a) co najmniej 5 nieruchomości rolnych niezabudowanych;
b) co najmniej 5 nieruchomości z określeniem wartości drzewostanu;
c) co najmniej 5 nieruchomości zabudowanych m. in. budynkami gospodarczymi.
- wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane.
Warunek zostanie spełniony jeżeli w ramach maksymalnie 2 usług Wykonawca wykaże wykonanie wycen a) i b) lub a) i c) lub b) i c).
UWAGA 2 Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego na daną część zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 8 SWZ. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4a, 4b, 4c do SWZ (w zależności od części zamówienia, do której Wykonawca składa ofertę).
3) spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Uwaga 4: wykaz musi wyraźnie wskazywać, które wymienione usługi obejmowały wykonanie poszczególnych rodzajów wycen wymienionych w Rozdziale VIII pkt 8 ppkt 3).
Uwaga 5: wykaz stanowi podstawę weryfikacji, powinien zatem zawierać jak najpełniejsze, nie budzące wątpliwości dane.
Uwaga 6: dowody (referencje) nie stanowią wykazu i go nie uzupełniają tylko go potwierdzają, to wykaz powinien zawierać pełne dane.
4) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5) spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25 000 euro.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:a) części postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w zawartej umowie wykonawczej w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:1) intensywnych opadów występujących w czasokresie powyżej 7 dni uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
2) wyjątkowo silnych wiatrów występujących w czasokresie powyżej 7 dni,
3) niskich temperatur (poniżej minus 10 °C) występujących w czasokresie powyżej 7 dni uniemożliwiających prowadzenie robót,
4) siły wyższej niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. pożar, powódź, zalanie, epidemia),
5) z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie Przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy. Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego.
Zmiany treści umowy wykonawczej w zakresie terminu realizacji umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który uzyska pozytywną opinię Zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy. Umowa może ulec zmianie w zakresie zmian nieistotnych, przy czym za zmiany istotne uważa się zmiany w o jakich mowa w art. 454 ust 2 ustawy PZP. Dopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz art. 15 r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1327).
Dopuszczalna jest zmiana umowy wykonawczej w zakresie ograniczenia ilości nieruchomości przeznaczonych do wyceny, o których mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy wykonawczej, skutkująca jednocześnie zmniejszeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, jeżeli konieczność tej zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działający z należytą starannością, nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, maksymalnie do wartości 30% wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy. Zmiany dotyczące waloryzacji wynagrodzenia zostały opisane w §8 Wzoru umowy ramowej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-25
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 1
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.