Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE MEBLI NA WYMIAR ORAZ DOSTAWA MEBLI GOTOWYCH I WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY NOWEJ SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY ORAZ NOWEJ SIEDZIBY PCPR W BYDGOSZCZY I FILII PPPP W KORONOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7620941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE MEBLI NA WYMIAR ORAZ DOSTAWA MEBLI GOTOWYCH I WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY NOWEJ SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY ORAZ NOWEJ SIEDZIBY PCPR W BYDGOSZCZY I FILII PPPP W KORONOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf62aae-e8d8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli wykonanych na wymiar, mebli gotowych oraz sprzętu i wyposażenia do dwóch lokalizacji stanowiących nowe siedziby jednostek organizacyjnych Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wniesieniem, montażem i rozmieszczeniem w pomieszczeniach docelowych.2) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona zgodnie z potrzebami Zamawiającego i obejmuje:
Część 1 lokalizacja siedziby PCPR i Fili PPPP przy ul. Karpackiej 54 w Bydgoszczy
Zamówienie obejmuje:
wykonanie, dostawę, montaż: mebli na wymiar tj.: szaf, nadstawek na szafy, biurek, kontenerków mobilnych, szafek, zabudowy kuchennej, lady itd.
dostawę mebli gotowych tj.: hokerów,
dostawę wraz z montażem: zmywarek do zabudowy, zlewów kuchennych wraz z baterią, wieszaków na odzież.
w ilości i o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1a i b
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli gotowych stanową Załączniki nr 1a i b oraz 2a i b do niniejszej SWZ.
4) Wykonawca przystępując do prac zobowiązany jest do weryfikacji podanych wymiarów mebli.
5) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załączniki nr 1b i 2b).
6) Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble na wymiar, powinny być wykonywane w jednym systemie, tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego.
7) Zamawiający wskazuje, że Wykonawca po zamontowaniu biurek, będzie zobowiązany do wykonania i zabezpieczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39141300-5 - Szafy
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 92730,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli wykonanych na wymiar, mebli gotowych oraz sprzętu i wyposażenia do dwóch lokalizacji stanowiących nowe siedziby jednostek organizacyjnych Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wniesieniem, montażem i rozmieszczeniem w pomieszczeniach docelowych.2) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona zgodnie z potrzebami Zamawiającego i obejmuje:
Część 2 lokalizacja siedziby Starostwa przy ul. Słowackiego 3 w Bydgoszczy
Zamówienie obejmuje:
wykonanie, dostawę, montaż: mebli na wymiar tj.: stołów (konferencyjnych, cateringowych), szaf, nadstawek na szafy, biurek, kontenerków mobilnych, szafek, zabudowy kuchennej, lad itd.
dostawę mebli gotowych tj.: krzeseł, krzeseł składanych, fotela, fotela obrotowego
dostawę wraz z montażem: zmywarek do zabudowy, zlewów kuchennych wraz z baterią,
w ilości i o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a i b
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli gotowych stanową Załączniki nr 1a i b oraz 2a i b do niniejszej SWZ.
4) Wykonawca przystępując do prac zobowiązany jest do weryfikacji podanych wymiarów mebli.
5) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załączniki nr 1b i 2b).
6) Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble na wymiar, powinny być wykonywane w jednym systemie, tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego.
7) Zamawiający wskazuje, że Wykonawca po zamontowaniu biurek, będzie zobowiązany do wykonania i zabezpieczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 64415,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92730,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92730,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBOR Meble Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532794459
7.3.3) Ulica: Hutnicza 125
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-873
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92730,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-02 do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157944,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEBA Tomasz Heba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531036739
7.3.3) Ulica: u. Bydgoska 46/1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-20 do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.