Og³oszenie z dnia 2024-03-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00265564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00275342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00283648/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00365401/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Maszewie Lêborskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
kierowanie podstawowymi rodzajami dzia³alno¶ci publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Maszewie Lêborskim.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf911fb4-e5e5-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00250971
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043839/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Maszewie Lêborskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://cewice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cewice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja prowadzona jest za pomoc± Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem wskazanym poni¿ej. 4.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Cewice; https://cewice.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.4.2.Wykonawca po wybraniu opcji„Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia has³o,nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.4.3 Rejestracja konta Wykonawcy nastêpuje automatycznie poprzez: podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym LUB Kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu LUB Je¿eli Wykonawca nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.4.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki„Korespondencja”.5. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê„Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania Platforma zakupowa Gminy
Cewice tel. +48 22 257 22 23(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:oneplace@marketplanet.pl8.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;8.2. Komputer klasy PClub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MSWindows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;8.4. W³±czona obs³uga JavaScript;8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip,tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,XMLenc.10. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:10.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowaniaUTF8. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w
art.16rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 rozporz±dzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.18ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio
6.W przypadku korzystania przez osobê,której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. 7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa wart. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jegoza³±czników.8. W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia10maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z2019 r. poz. 1781)oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.9. W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania dany ch osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiaj±cy -Gmina Cewice ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, tel.: 59 861-34-60; fax:59 861-34-62, email: sekretariat@cewice.pl,
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ Pani Monika Zygmunt-Jakuæ, kontakt: iod@cewice.pl, tel.: 791-711- 174, 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Termomodernizacja
budynku Szko³y Podstawowej w Maszewie Lêborskim ZP-ZIR.271.6.2024 prowadzonym przez Zamawiaj±cego – Gminê Cewice,4) w odniesieniu
do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±,z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia2016/679,nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2.Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
3.W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.6.2024.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej w Maszewie Lêborskim.
Inwestycja zosta³a dofinansowana ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
1. Termomodernizacjê ¶cian,
2. Termomodernizacjê ¶cian fundamentowych,
3. Wykonanie elewacji (kolorystyka elewacji w uzgodnieniu z Inwestorem
i Dyrektorem Szko³y),
4. Termomodernizacjê dachów z wymian± pokrycia,
5. Ocieplenie ogniomurów, okapów,
6. Wymianê parapetów zewnêtrznych,
7. Wymianê czê¶ci obróbek blacharskich, czê¶ci orynnowania, rur spustowych,
8. Wymianê opasek betonowych zlokalizowanych wokó³ obiektu,
9. Rozbiórkê istniej±cych i realizacjê nowych zadaszeñ dodatkowych wej¶æ do budynku,
10. Demonta¿ i monta¿ nowych okien i drzwi zewnêtrznych,
11. Demonta¿ krat zabezpieczaj±ce okna,
12. Modernizacjê/ realizacjê nowych podestów i schodów wej¶ciowych,
13. Likwidacjê czê¶ci balkonów,
14. Przesuniêcie wsypu do kot³owni,
15. Powiêkszenie klapy wsypu,
16. Likwidacjê latarni,
17. Zabudowê czê¶ci obiektu,
18. Monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych,
19. Docieplenie i pokrycie blach± istniej±cych zewnêtrznych kominów,
20. Wymianê wszystkich kominków wentylacyjnych,
21. Wykonanie nowego kominka wentylacyjnego (wyci±g z kuchni),
22. Wymianê istniej±cej instalacji odgromowej,
23. Monta¿ nowej drabiny technicznej z kab³±kami,
24. Wymianê kratek wentylacyjnych w ¶cianach zewnêtrznych,
25. Demonta¿ i ponowny monta¿ tablic, kamer, rolety zewnêtrznej,
26. Demonta¿ i ponowny monta¿ ³awek, koszy na ¶mieci, stojaków na rowery,
27. Badania i pomiary instalacji piorunochronnej i instalacji uziemiaj±cej,
28. Wywóz i utylizacja odpadów:
a) Wywóz gruzu samochodami samowy³adowczymi,
b) Wywóz z³omu samochodem skrzyniowym z za³adunkiem i wy³adunkiem mechanicznym.
Szczegó³owy zakres robót zawiera projekt budowlano – wykonawczy
i przedmiar robót.
Wykonawca zobowi±zany jest do:
1. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.
2. Zapewnienia bezpieczeñstwa organizacji robót na terenie budowy, w okresie trwania Umowy a¿ do zakoñczenia i odbioru koñcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien byæ zabezpieczony przed dostêpem osób trzecich.
3. Monta¿u podlicznika na czas budowy, celem rozliczenia kosztów zu¿ycia energii elektrycznej w trakcie budowy oraz do ich zap³aty na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiaj±cego po zakoñczeniu robót.
4. W przypadku niemo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych z powodu niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych nale¿y w sposób odpowiedni
i nale¿yty zabezpieczyæ budynek przed negatywnym skutkiem warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, porywy wiatru itd.).
5. Materia³y pochodz±ce z rozbiórki, stanowi± w³asno¶æ Wykonawcy i powinny byæ usuniête z terenu budowy na sk³adowisko Wykonawcy albo na wysypisko odpadów przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt zwi±zany z rozbiórk±, transportem, sk³adowaniem (utylizacj±) materia³ów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zap³acie.
6. W przypadku uszkodzenia istniej±cego uzbrojenia terenu lub urz±dzeñ budowlanych, technicznych Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym zwi±zanych.
7. Uporz±dkowania terenu budowy.
8. Wszystkie obowi±zki Wykonawcy okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik do postêpowania.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. W przypadku w±tpliwo¶ci interpretacyjnych co do zakresu robót bêdzie obowi±zywaæ nastêpuj±ca kolejno¶æ n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. przedmiar robót
c. STWiOR
3. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca udzieli³ na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesiêcy rêkojmi za wady i 36 miesiêcy gwarancji jako¶ciowej. Zrównuje siê oba okresy. Jednocze¶nie wyd³u¿enie tych okresów jest mo¿liwe. W takim przypadku zadeklarowanie d³u¿szego okresu bêdzie powodowaæ odpowiedni± punktacjê w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiaj±cy nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga, aby rury spustowe i powierzchnie przed wej¶ciem wykonane zosta³y w sposób umo¿liwiaj±cy korzystanie z obiektu przez osoby niepe³nosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania siê oraz nie spowodowa³y ograniczeñ dla osób niepe³nosprawnych
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:
• Roboty ziemne, brukarskie, bitumiczne
• Roboty betoniarskie, izolacyjne, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarskie, tynkarskie, zbrojeniowe
• Roboty w zakresie instalacji i monta¿u urz±dzeñ wod.-kan
• Roboty w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, okablowania elektrycznego i o¶wietlenia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zosta³y odrzucone:
2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria, przy za³o¿eniu, i¿ 1%=1pkt:
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 60%
2. Deklarowany okres gwarancji i rêkojmi 40%Razem 100%
a) Liczba punktów K1 w kryterium nr 1 – cena wyliczona zostanie zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cena najni¿sza x 60 pkt
Cena badanej oferty = Liczba punktów K1
b) Liczba punktów K2 w kryterium deklarowany okres gwarancji i rêkojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia mo¿e przyj±æ
nastêpuj±ce warto¶ci, za które przyznaje siê nastêpuj±ce liczby punktów:36 miesiêcy 0 pkt
48 miesiêcy 20 pkt
60 miesiêcy 40 pkt
]
(UWAGA!!! Wykonawca mo¿e zadeklarowaæ tylko jeden okres gwarancji i rêkojmi za wady
3. maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w danej czê¶ci wynosi 100,00. Zamawiaj±cy wyliczaj±c liczbê punktów
dokona obliczeñ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Pocz±tek okresu gwarancji i rêkojmi za wady liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego.
5. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi za wady wynosi 36 miesiêcy, a maksymalny 60 miesiêcy.
6. Je¿eli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi za wady powy¿ej warto¶ci maksymalnej, wówczas:
a) do wyliczenia punktacji w tych kryteriach bêdzie przyjmowana warto¶æ 60 miesiêcy,
b) do umowy zostanie wpisany zadeklarowany w ofercie okres gwarancji i rêkojmi za wady
7. Je¿eli Wykonawca w swej ofercie nie okre¶li okresu gwarancji i rêkojmi za wady, albo te¿ zaproponuje okres krótszy ni¿ okre¶lone
powy¿ej terminy minimalne, bêdzie to uznane za niezgodno¶æ oferty z warunkami zamówienia i oferta taka podlegaæ bêdzie
odrzuceniu, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy
8. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia w danej czê¶ci Wykonawcy, którego oferta uzyska w tej czê¶ci najwy¿sz± sumê
punktów zdobytych w kryterium cena i deklarowany okres gwarancji i rêkojmi za wady, zgodnie ze wzorem:
SP = K1 + K2
Gdzie symbol SP – suma liczby punktów w poszczególnych kryteriach ceny ofert
K1 – liczba punktów w kryterium „cena"
K2 – liczba punktów w kryterium „deklarowany okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres rêkojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udowodni³ posiadanie zdolno¶ci technicznej i zawodowej poprzez wykazaniea) wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadaj±cej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (robota zwi±zana z wykonaniem konstrukcji systemu dociepleniowego elewacji wraz z wypraw± tynkarsk± lub remont dachu) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600.000,00 z³otych brutto, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, i¿ Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych WYKSZTA£CENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH LUB DO¦WIADCZENIA wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 117 ust 4, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. UWAGA!!
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów dostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych
go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada, wraz z ofert±
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zasady wnoszenia wadium1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 14000 z³
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach
a. Pieni±dzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w £ebie o/Czarna D±brówka nr 54 9324
1018 0022 6556 2000 0340 z dopiskiem wadium termomodernizacja szko³y w Maszewie Lêborskim za termin wniesienia wadium w formie
pieniê¿nej zostanie przyjêta data uznania rachunku Zamawiaj±cego; kserokopiê dowodu wp³aty wadium potwierdzon± przez
Wykonawcê nale¿y do³±czyæ do oferty
b. Gwarancjach bankowych
c. Gwarancjach ubezpieczeniowych
d. Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
3. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej
5. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, powinny one zostaæ sporz±dzone
zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winny zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
• Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub
porêczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
• Okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem;
• Kwotê gwarancji lub porêczenia;
• Termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia;
• Zobowi±zania gwaranta lub porêczyciela do: zap³acenia kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie
Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie o zaistnieniu którejkolwiek z sytuacji okre¶lonej w art. 98 ust 6 ustawy,
skutkuj±cej konieczno¶ci± zatrzymania wadium Wykonawcy, dla którego wystawiono odpowiednio gwarancjê lub
porêczenie.
6. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje siê nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, zawarcia umowy ws zamówienia publicznego lub uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem
sytuacji, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na uniewa¿nienie postêpowania lub nie up³yn±³ termin do jego wniesienia
7. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium
albo je¿eli nie jest to mo¿liwe z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58 w zwi±zku z art. 445 ust 1 ustawy PZP Zamawiaj±cy ¿±da aby:1) W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców o¶wiadczenie z art. 125 ust 1, o¶wiadczenie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uznaje siê, i¿ warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¶li co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane (us³ugi, dostawy), do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ust 2 i 3 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane (dostawy, us³ugi) wykonaj± poszczególni Wykonawcy
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Za³±czone Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ: jednoznaczne okre¶lenie postêpowania, do którego siê odnosi i
precyzowaæ zakres umocowania; wymieniaæ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i zawieraæ podpisy ka¿dego z nich;
6) Je¿eli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów takich jak KRS lub odpis z w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przedstawienia pe³nomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem lub osob± dzia³aj±c± w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy zobowi±zani bêd± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego;
9) Umowa , o której mowa w ust 8 niniejszego rozdzia³u winna zawieraæ w szczególno¶ci: oznaczenie stron, cel dzia³ania, czas trwania umowy, zasady wspó³dzia³ania , w tym zakres prac powierzonych ka¿dej ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeñ, w tym nazwê banku i numer rachunku, na który dokonywane bêd± p³atno¶ci z tytu³u realizacji zamówienia.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy s± dopuszczalne wy³±cznie w trybie art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawozamówieñ publicznych (Dz. U. 2023 r., 1605 ze zm.).
2. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ
dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy.
3. Zmiany postanowieñ umowy, na skutek wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci mog± dotyczyæ:
• terminu wykonania zamówienia w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §16 umowy
• terminów p³atno¶ci w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §16 umowy
• parametrów przedmiotu zamówienia w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §16 umowy
• wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §16 umowy
• podwykonawstwa w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §16 umowy
4. Nadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian:
1) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s±
one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu
budowy;
2) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo budowlane – uzgodniona mo¿liwo¶æ
wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku
do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez Kierownika budowy
lub przedstawiciela Zamawiaj±cego;
3) zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±cej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu;
4) zmiany w okre¶leniu wysoko¶ci poszczególnych transz p³atno¶ci okre¶lonych w §8 umowy.
5) dopuszczalne s± zmiany terminów okre¶lonych w harmonogramie robót oraz zakresy rzeczowe robót oraz zmiany
kolejno¶ci ich wykonywania, je¿eli kolejno¶æ takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy lub Wykonawca,
dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ lub wynikaj±ce z b³êdów projektanta, z zastrze¿eniem zapisów § 4
ust. 14 umowy;
6) zmiany osób uczestnicz±cych w realizacji przedmiotu umowy, zmiany kierownika budowy lub osób odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi
z zastrze¿eniem, i¿ nowe osoby bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone
w postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w wyniku którego zosta³a zawarta niniejsza umowa;
7) zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego.
8) W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 3 pkt 1) umowy, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania
terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych
okoliczno¶ci.
9) W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmiany postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany
jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmian
w przedmiotowej umowie.
10) Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê jako stanowi±ce podstawê umowy nie s±
zasadne, Wykonawca zobowi±zany
jest do realizacji zadania zgodne z warunkami zawartymi w umowie.
11) Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± natomiast
zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody
na ich wprowadzenie.
12) Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¶li zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy. W takim
przypadku stosuje siê postanowienia umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed t± zmian±.
13) Ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o wprowadzenie zmian do umowy. Wniosek powinien
zawieraæ uzasadnienie. W terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku Wykonawcy, lub w terminie 7 dni od dnia skierowania
wniosku do Wykonawcy, Zamawiaj±cy zaproponuje Wykonawcy tre¶æ aneksu zmieniaj±cego. Strony umowy zawieraj±
stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzglêdniaj±cy warunki zmiany umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê w jêzyku polskim pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostêpnej pod adresem https://cewice.ezamawiajacy.pl w zak³adce OFERTY
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, wraz z przekazaniem tych informacji zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi±tajemnicê przedsiêbiorstwa. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio wydzielonym pliku. Wykonawca nie
mo¿e zastrzec informacji zawartych w ofercie dotycz±cych nazwy lub imion i nazwisk oraz siedziby lub miejsca prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej albo
miejsca zamieszkania oraz ceny. Proponuje siê, aby zastrze¿enie dokonane by³o przez z³o¿enie oferty w dwóch czê¶ciach opisanych jako „czê¶æ jawna oferty” oraz „czê¶æ zastrze¿ona oferty”. Zgodnie z art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 poz. 419) poprzez pojêcie tajemnicy przedsiêbiorstwa rozumie siê informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiêbiorstwa lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, które jako ca³o¶æ lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie s± powszechnie znane osobom zwykle zajmuj±cym siê tym rodzajem informacji albo nie s± ³atwo dostêpne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporz±dzania nimi podj±³, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, dzia³ania w celu utrzymania ich poufno¶ci
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Adaptacja II piêtra budynku NU-MED na potrzeby Oddzia³u Onkologii Klinicznej funkcjonuj±cego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papie¿a Jana Paw³a II w Zamo¶ciu.
- Remont elewacji oraz docieplenie stropodachu budynku mieszkalno- us³ugowego przy ul. Wolno¶ci 1-3-5 w Chojnowie, adres inwestycji : dzia³ka nr 356/1, obrêb 0004, jednostka ewidencyjna 020901_1 Chojnów
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu u¿ytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z ³±cznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizacjê Przedszkola Samorz±dowego w Radymnie
- Wymiana kot³ów na paliwo sta³e 5 klasy spe³niaj±ce wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
wiêcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.