eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice"Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Skwierawy i Ugoszcz"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Skwierawy i Ugoszcz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598216607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f479495-e336-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Skwierawy i Ugoszcz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f479495-e336-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012317/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rowój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Skwierawy i Ugoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023.NJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1069256,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1035284,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część nr 1: Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Skwierawy:
1. Droga na dz. nr 64/1 w Skwierawach obejmuje przebudowę na dł. L=165 mb o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz przebudowę na dł. L=582 mb o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie i wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg),

b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów),
c. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa i pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie),
d. Nawierzchnie (nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia z betonu asfaltowego);
2. Budowa i rozbudowa drogi na dz. nr 138, 148, 153 w Skwierawach na dł. L=195 mb, o nawierzchni z płyt drogowych obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na liniach teletechnicznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z kruszywa),
d. Nawierzchnie (Nawierzchnia poboczy należy wykonać z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia jezdni z płyt drogowych);
Zakres przebudowy drogi na dz. nr 138, 148, 153 w Skwierawach obejmuje tylko i wyłącznie drogę w kilometrażu 0+397 do 0+488 m (odcinek B-C) i dalej dwa rozjazdy po ok. 52 m (odcinki C-D i C-E) - z betonowych płyt drogowych -zgodnie z przedmiarem robót. Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie 2x tablic informacyjno-pamiątkowych – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i
wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z
budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem
https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 654638,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część nr 2: Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Ugoszcz ul. Szkolna, ul. Jeziorna.

1. Budowa i rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Ugoszcz ul. Szkolna dz. ew. nr 502 na dł. L=119 mb, o nawierzchni z płyt żelbetowych obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na liniach energetycznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z kruszywa),
d. Nawierzchnie (Nawierzchnia poboczy należy wykonać z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia jezdni z płyt żelbetowych);
2. Budowa i rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Ugoszcz ul. Jeziorna dz. ew. nr 604, 608 i 634 na dł. L=566 mb. Droga podzielona jest na dwa odcinki:
· odcinek I - nawierzchnia z kostki betonowej na długości L=240mb, szerokość jezdni od 3,5m do 5,0m
· odcinek II - nawierzchnia z płyt żelbetowych IOMB o wym. 75x100x12,5 na długości L=326mb, szerokość jezdni 3,5m. Przebudowa obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na liniach teletechnicznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Roboty odwodnieniowe (przepusty; oczyszczanie rowu z namułu; regulacja wysokościowa armatury),
d. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z kruszywa; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem),
e. Nawierzchnie (Nawierzchnia z kostki betonowej (odcinek I) oraz z płyt żelbetowych IOMB (odcinek II), nawierzchnia poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie),
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe),
g. Roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp).
Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie 2x tablic informacyjno-pamiątkowych – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i
wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z
budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem
https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

44132000-4 - Elementy przepustów

4.5.5.) Wartość części: 660547,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654638,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305030 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654638,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE ROMAN JERECZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824590

7.3.3) Ulica: PRZYBORZYCE 7

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654638,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660547,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660547,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK CHWARSZCZYŃSKI PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191365265

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 6A

7.3.4) Miejscowość: Lipusz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660547,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.