Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228421/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz dla ich rodziców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000743014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 5
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@ppp.powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pppstrzelce.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e66e2081-d0bc-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz dla ich rodziców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e66e2081-d0bc-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie logopedii/neurologopedii – 40 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie psychologii – 100 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie psychologii – 60 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie pedagogiki – 160 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie pedagogiki – 200 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie pedagogiki – 100 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie pedagogiki – 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji - 100 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia w zakresie zajęć integracji sensorycznej - 20 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z rodzicami dzieci prowadzone przez pedagoga lub psychologa - 150 godzin (z zastrzeżeniem, ze liczba godzin nie może przekroczyć 15% zrealizowanych godzin z dziećmi)4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w części 2, 3 i 10 złożono jedną ofertę, której cena, w każdej z tych części znacząco (niemal dwukrotnie) przewyższa kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części zamówienia i Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w części 2, 3 i 10 złożono jedną ofertę, której cena, w każdej z tych części znacząco (niemal dwukrotnie) przewyższa kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części zamówienia i Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11940 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w części 2, 3 i 10 złożono jedną ofertę, której cena, w każdej z tych części znacząco (niemal dwukrotnie) przewyższa kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części zamówienia i Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29850 PLN
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 18 części
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.