eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych , higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej."



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych , higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261454925

1.5.8.) Numer faksu: 261452398

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych , higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203e84b1-26a5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Przedmioty zaopatrzenia mundurowego, specjalna odzież ochronna i robocza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45-ZP-10-21-121

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274728,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 5830,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 154600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 4950,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów specjalnych oraz ochronnych, oznak rozpoznawczych, higrometrów, rękawic roboczych ocieplanych, kombinezonu roboczego dla przewodnika psa dla służby mundurowej z podziałem na części.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3e do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.

Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
Dla części 3 zamówienia przedmiot wykonany powinien być zgodnie z decyzją nr 30 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 marca 2021 (poz. 37), załącznik nr 3 i 4 do decyzji.
Wykonawca wraz dostawą dostarczy wszystkie wymagane i niezbędne deklaracje zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa wartość którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3769,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3769,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3769,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DEBOX Zbigniew Stepień w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131002328

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3769,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.