Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00222341/01 - Wynik z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa – Zakup wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego do wypożyczalni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650003245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mgops.kanczuga.biuletyn.net/?bip=1&cid=38&bsc=N1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa – Zakup wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego do wypożyczalni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d7f9b1c-d529-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00159971/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa – Zakup wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego do wypożyczalni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII – Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. „Stworzenie warunków do opieki i rehabilitacji domowej na terenie gminy Kańczuga”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa – zakup sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego do wypożyczalniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego do wypożyczalni sprzętu zlokalizowanej w budynku komunalnym pod adresem 37-222 Łopuszka Wielka 136, dz. nr ewid. 983.
Szczegółowy opis dostaw został określony w złączniku nr 1a – Opis przedmiotu zamówienia – OPZ – dla danej części.
Lokalizacja dostawy – budynek wypożyczalni – 37-222 Łopuszka Wielka 136, dz. nr ewid. 983,
1) Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu,
2) Wykonawca zapewni wniesienie, złożenie, montaż sprzętu oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu, przystosowanie do ich użytkowania, bezpłatny przegląd sprzętu w okresie trwania gwarancji jeżeli jest wymagany dla dostarczonego produktu,
3) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,
4) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca,
5) Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
7) Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,
8) Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady: 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192110-6 - Łóżka ortopedyczne
33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33141720-3 - Pomoce do chodzenia
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 258905,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa – zakup wyposażenia do wypożyczalniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup wyposażenia do wypożyczalni sprzętu zlokalizowanej w budynku komunalnym pod adresem 37-222 Łopuszka Wielka 136, dz. nr ewid. 983.
Szczegółowy opis dostaw został określony w złączniku nr 1b – Opis przedmiotu zamówienia – OPZ – dla danej części.
Lokalizacja dostawy – budynek wypożyczalni – 37-222 Łopuszka Wielka 136, dz. nr ewid. 983
1) Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu,
2) Wykonawca zapewni wniesienie, złożenie, montaż sprzętu oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu, przystosowanie do ich użytkowania, bezpłatny przegląd sprzętu w okresie trwania gwarancji, zgodnie z warunkami gwarancji,
3) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,
4) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
5) Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
7) Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,
8) Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady: 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314009,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375455,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339992 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORETECH PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: Zagnańska 27
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339992 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- "Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: "Przebudowa ogrodzenia posesji Nadleśnictwa Kańczuga".
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.