Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Sominy i Półczno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598216607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_pubiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bf0587e-e40f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Sominy i Półczno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf0587e-e40f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012317/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rowój infrastruktury drogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Sominy i Półczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023.NJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1083400,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1031606,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastrukturydrogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Sominy i Półczno współfinansowana w ramach Rządowego
Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 3.
a) Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sominy
1. Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 36/10, 34/9, 34/4, 36/5, 34/8, 36/9, 36/23 w Sominach na długości L=590 m o
nawierzchni z kostki betonowej o jezdni dwupasmowej dwukierunkowej szerokości 5,00m obejmować będzie :
a. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe; przebudowa linii kablowych przy przebudowie dróg);
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów);
c. Roboty odwodnieniowe (kanalizacja deszczowa);
d. Podbudowa (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie),
e. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej)
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe).
Ponadto Zamawiający informuje, iż powierzy materiał Wykonawcy, który należy pobrać przy ul. Spacerowej w Sominach,
77-143 Sominy 2000 m2 kostki brukowej 8 cm prostokątnej koloru szarego. Wartość materiału należy odliczyć od ilości
wskazanych w przedmiarze (dokumentacji projektowej).
W związku z powyższym Wykonawca dokonując szacowania kosztorysu ofertowego winien pomniejszyć ilość kostki
brukowej określonej w przedmiarze o 2000 m2 i uwzględnić to w cenie zamówienia.
4) Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i
wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z
budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem
https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 654638,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastrukturydrogowej związany z budową i rozbudową dróg gminnych w m. Sominy i Półczno współfinansowana w ramach Rządowego
Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 3.
a) Część nr 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno
1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno dz. ew. nr 184, 179 na dł. L=436 mb, o nawierzchni z betonu
asfaltowego obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na
liniach energetycznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Roboty odwodnieniowe (kanalizacja deszczowa, regulacja wysokościowa armatury),
d. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; połączenie międzywarstwowe nawierzchni
drogowej emulsją asfaltową; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem),
e. Nawierzchnie (Nawierzchnia poboczy obustronnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia
jezdni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna; nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca i
wyrównawcza; zjazdy z kostki brukowej betonowej),
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe; obrzeże betonowe),
g. Roboty wykończeniowe (umocnienie skarp),
h. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe).
4) Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i
wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie
określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z
budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem
https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 677943,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654638,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654638,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE ROMAN JERECZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824590
7.3.3) Ulica: PRZYBORZYCE 7
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654638,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677943,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808567,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677943,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE ROMAN JERECZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824590
7.3.3) Ulica: PRZYBORZYCE 7
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677943,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI STUDZIENICE
więcej: przetargi STUDZIENICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.