Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194050/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 49 25
1.5.8.) Numer faksu: 261 45 23 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania materiałów promocyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba376726-2023-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa wykonania materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194050/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44-ZP-09-21-120
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75502,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia związanego z usługą wykonania materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie zostały określone:dla części 1 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – materiały drukowane - w załączniku nr 1A i 2A do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 2 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – medalierstwo - w załączniku nr 1B i 2B do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 3 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – wyposażenie - w załączniku nr 1C i 2C do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
Wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do magazynu Zamawiającego na podany poniżej adres: magazyn Sekcji Wychowawczej 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego budynek nr 25 przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie (wejście od strony ul. Potulickiej), czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 08:00 do 15:00, piątek w godzinach 08:00 do 12:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 20902 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia związanego z usługą wykonania materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie zostały określone:dla części 1 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – materiały drukowane - w załączniku nr 1A i 2A do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 2 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – medalierstwo - w załączniku nr 1B i 2B do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 3 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – wyposażenie - w załączniku nr 1C i 2C do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
Wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do magazynu Zamawiającego na podany poniżej adres: magazyn Sekcji Wychowawczej 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego budynek nr 25 przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie (wejście od strony ul. Potulickiej), czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 08:00 do 15:00, piątek w godzinach 08:00 do 12:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 32400,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia związanego z usługą wykonania materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie zostały określone:dla części 1 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – materiały drukowane - w załączniku nr 1A i 2A do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 2 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – medalierstwo - w załączniku nr 1B i 2B do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
dla części 3 zamówienia p.n. Usługa wykonania materiałów promocyjnych – wyposażenie - w załączniku nr 1C i 2C do niniejszej SWZ, który zawiera Formularz cenowy oraz Specyfikację przedmiotów promocyjnych. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
Wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do magazynu Zamawiającego na podany poniżej adres: magazyn Sekcji Wychowawczej 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego budynek nr 25 przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie (wejście od strony ul. Potulickiej), czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 08:00 do 15:00, piątek w godzinach 08:00 do 12:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 22200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20884,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51179,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20884,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Firma Reklamowa maria Albrecht
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521250123
7.3.3) Ulica: ul. Cynowa 9 b
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-722
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM FIRMA REKLAMOWA MARIA ALBRECHT
jakie przetargi wygrała firma
AM FIRMA REKLAMOWA MARIA ALBRECHT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20884,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31939,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31939,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Maria Albrecht
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521250123
7.3.3) Ulica: Cynowa 9B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-722
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM FIRMA REKLAMOWA MARIA ALBRECHT
jakie przetargi wygrała firma
AM FIRMA REKLAMOWA MARIA ALBRECHT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31939,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40319,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekus Iwona Świderska w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130556328
7.3.3) Ulica: Myszkowska 4/5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-553
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.