Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098189/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00102999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZMK w Białymstoku w podziale na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZMK w Białymstoku w podziale na 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ae3e24-c0de-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042379/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Część 1: Remonty gminnych pomieszczeń, lokali i budynków mieszkalnych.
1.1.25 Część 2: Remonty gminnych pomieszczeń, lokali i budynków mieszkalnych.
1.1.26 Część 3: Remonty gminnych pomieszczeń, lokali i budynków mieszkalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.AL.26.3.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911122,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania.Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania):
- zadanie nr 1 - Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiary oraz SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - stanowiące załącznik nr 4.1 (zadanie nr 1) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 362994,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania.Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania):
- zadanie nr 2: Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiary oraz SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - stanowiące załącznik nr 4.2 (zadanie nr 2) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 362994,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania.Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania):
- zadanie nr 3: Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w tym zabytkowych.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiary oraz SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - stanowiące załącznik nr 4.3 (zadanie nr 3) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 185133,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372745,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427026,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372745,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „AKSUS” SC Bogdan Andrzej Suska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „AKSUS” SC Tomasz Suska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422623039
7.3.3) Ulica: ul. Dziesięciny 41
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-806
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372745,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359577,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427026,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359577,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASBUD Sławomir Adamczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422703028
7.3.3) Ulica: Piaskowa 36a
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Korycka
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359577,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188105,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223642,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188105,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASBUD Sławomir Adamczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422703028
7.3.3) Ulica: Piaskowa 36a
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Korycka
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188105,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w Urzędzie Miejskim w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Dostawa monochromatora wraz z układem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.