Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00219559/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
I etap przebudowy części mieszkalnej budynku na dwie kancelarie leśnictw oraz remont pokoi kwatery myśliwskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiewiórowskiego 70
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
I etap przebudowy części mieszkalnej budynku na dwie kancelarie leśnictw oraz remont pokoi kwatery myśliwskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2956392-26dd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00190855/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wydzielenie kancelarii dla leśnictw Starylas i Miłowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219559/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124040,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie, rozbudowie i przebudowie budynku leśniczówki wraz z wydzieleniem części budynku i zmianą sposobu użytkowania na kancelarie leśnictw z zapleczem socjalnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Obiekt jest wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Uwaga: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie część prac i świadczeń określona w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach niniejszego postępowania wszystkie prac określone w załączniku nr 9 tj. w obmiarze prac remontowych i obmiarze przebudowy lub które wynikają z dokumentacji projektowej w celu wykonania prac określonych w tych obmiarach. Pozostałe prac nie ujęte w obmiarach będą wykonane w ramach odrębnego zamówienia.
Dach o kącie nachylenia połaci 43°. Wierzchnie pokrycie dachu z blachodachówki. Projektowane główne wejście do budynku leśniczówki (do wydzielonej części – kancelarii leśnictw) od strony zachodniej, wejścia do części mieszkalnej od strony wschodniej i południowej. Obiekt wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej oraz elektryczną. Projektuje się odprowadzenie ścieków bytowych z projektowanych przyborów sanitarnych za pośrednictwem proj. wewnętrznej instalacji ks do proj. zbiornika bezodpływowego.
Dane budynku – stan projektowany
• Powierzchnia zabudowy – 201,18 m²
• Kubatura – 1089 m³
• Długość – 20,50 m
• Szerokość – 14,46 m
• Wysokość budynku w kalenicy – 8,82 m
• Ilość kondygnacji – 2
Budynek w stanie projektowanym założony będzie na rzucie składającym się z kilku prostokątów, dach części istniejącej dwuspadowy symetryczny o kącie nachylenia połaci 43°, pokryty blachodachówką, z lukarną przekrytą dachem o takich samych parametrach i pokryciu. Projektowana rozbudowa od strony północnej zawierać się będzie pod ww. istniejącym dachem (zabudowa podcienia), od strony południowej zaś projektuje się parterowy ganek wejściowy na planie prostokąta, przykryty dachem dwuspadowym symetrycznym o kącie nachylenia połaci 35°, pokryty blachodachówką.
Projektuje się rozbudowę i przebudowę budynku leśniczówki w związku z koniecznością wydzielenia w nim 2 kancelarii leśnictw z pomieszczeniami towarzyszącymi, umożliwiającymi
samodzielne funkcjonowanie kancelarii.
W związku z tym projektuje się zabudowanie jednego z istniejących podcieni zewnętrznych budynku i połączenie go z istniejącym pomieszczeniem, rozbudowę budynku o ganek zawierający wiatrołap i część poczekalni, przebudowę pomieszczeń higienicznosanitarnych (uzyskanie odrębnych łazienek dla kancelarii i części mieszkalnej) oraz podział budynku ścianami bez otworów na części: mieszkalną i kancelarię z pom. towarzyszącymi. Program użytkowy przewiduje następujące przeznaczenie pomieszczeń kancelarii i towarzyszących (pozostała część budynku – mieszkalna, nie jest objęta niniejszym opracowaniem):
8
− Wiatrołap, poczekalnia, 2 kancelarie z aneksami socjalnymi, łazienka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano – wykonawczy opracowany przez MTM Projekt Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Tomasz Musielak z/s w Miliczu wraz z załącznikami – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: przedmiotem zamówienia jest wyłącznie część prac określona w obmiarach lub, których konieczność wykonania wynika z dokumentacji projektowej w celu wykonania prac określonych w obmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163141,45 PLN
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont pomieszczeń
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
- Remont dachu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.