Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218947/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00236428/01 - Wynik z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Miejsca rekreacji w Gminie Bojanowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Miejsca rekreacji w Gminie Bojanowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1500ae4e-f20f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142342,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wyposażenie miejsca rekreacji w miejscowości Trzebosz w następujące urządzenia:- huśtawka podwójna (z siedziskiem płaskim i kubełkowym)
- huśtawka równoważna
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem nr 6 do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu „Wielkopolska Odnowa Wsi” w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 34264 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wyposażenie placu zabaw przy stadionie w Tarchalinie przy boisku sportowym w następujące urządzenia:- ślizg dodatek do piramidy linowej
- zjeżdżalnia rurowa dodatek do piramidy linowej
UWAGA: ślizg i zjeżdżalnia rurowa muszą być kompatybilne z istniejącą Piramidą linową.
UWAGA: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem nr 6 do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu „Wielkopolska Odnowa Wsi” w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 36066,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Wyposażenie placu zabaw na terenie Gminy Bojanowo - doposażenie placu zabaw w Gościejewicach w następujące urządzenia:- duży zestaw zabawowy
- karuzela linowa
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia mają na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane w ramach operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 42923,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Wyposażenie placu zabaw w miejscowościach:- Pakówka w następujące urządzenia:
• fitness podwójny: „narciarz” + „biegacz” na wspólnym pylonie
• bujak 4 os. (huśtawka podwójna wagowa)
- Szemzdrowo w następujące urządzenia:
• fitness podwójny: „narty biegowe” + „wyciskanie siedząc” na wspólnym pylonie
• huśtawka wagowa
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projektach oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących zał. nr 6 do SWZ , będącym załącznikiem do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 29088,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42337,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42337,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42337,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGICNETS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629
7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 4
7.3.4) Miejscowość: Żórawina
7.3.5) Kod pocztowy: 55-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42337,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43729,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43729,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43729,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGICNETS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629
7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 4
7.3.4) Miejscowość: Żórawina
7.3.5) Kod pocztowy: 50-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43729,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI BOJANOWO
więcej: przetargi BOJANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Budowa żłobka na działkach nr ewid. 349/3, 352/7, 349/5, 352/6 w miejscowości Łuszczów Pierwszy
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.