Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239569/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zad. nr 1, zad. nr 2, zad. nr 3, zad. nr 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932712041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łączna 1c
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713870617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ www.drogi.trzebnica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zad. nr 1, zad. nr 2, zad. nr 3, zad. nr 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-381a61b5-318f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001067/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ZUD wojewódzkich w sezonie 2021/2022 z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTiZP/200/24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania:
zadanie nr 1 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej nr 340 - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur,
Zadanie nr 1
Droga wojewódzka nr 340 (od Ludgierzowic do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 342 w Obornikach Śl. – rondo) - długość 23,898 km
Lp. Nr drogi Nazwa odcinka drogi
Długość w
km
Drogi wojewódzkie
STANDARD III
1. 340 Ludgierzowice – Oborniki Śl. 23,898
Ogółem 23,898 km
3. Zamówienie obejmuje:
- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),
- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.
1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy.
2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.
3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.
4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.
5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.
6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.
7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.
8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.
9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.
10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.
11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.
12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- SWZ,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),
- załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 96902,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania:
zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342 i nr 340 - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur,
Zadanie 2
Drogi wojewódzkie: nr 342 (od granic miasta Wrocławia do skrzyżowania z drogą nr 340 w Obornikach Śląskich - rondo), nr 340 (od skrzyżowania z drogą powiatową Brzeg Dolny – Godzięcin do ronda w m. Oborniki Śląskie), - długość 23,753 km
L p Nr drogi Odcinek km
STANDARD III
1 342 Granica miasta Wrocławia – do skrzyżowania z drogą woj. nr 340 na rondzie w Obornikach Śląskich 11,947
2 340 od skrzyżowania z drogą powiatową Brzeg Dolny – Godzięcin do ronda w m. Oborniki Śląskie 11,806
Razem 23,753 km
3. Zamówienie obejmuje:
- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),
- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.
1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy.
2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.
3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.
4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.
5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.
6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.
7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.
8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.
9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.
10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.
11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.
12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- SWZ,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),
- załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 96902,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania:zadanie nr 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej nr 339 - czas pracy 25 godz. i całomiesięczny dyżur,
Zadanie nr 3
Drogi wojewódzkie: nr 339 od granicy administracyjnej Gminy Żmigród km 7+550 do skrzyżowania z droga powiatową do m. Gródek km 14+435 – długość 6,885 km
STANDARD IV
L . p. Nr drogi Odcinek km
1 339 Od granicy administracyjnej Gminy Żmigród- skrzyżowanie do m. Gródek 6,885
Razem 6,885
Ogółem 6,885
3. Zamówienie obejmuje:
- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),
- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.
1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy.
2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.
3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.
4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.
5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.
6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.
7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.
8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.
9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.
10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.
11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.
12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- SWZ,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),
- załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 23752,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zadanie nr 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej 359 (dawna DK 5) - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur.Zadanie nr 4
Drogi wojewódzkie: nr 359 (dawna DK 5) – od ronda z łącznikiem przy węźle Krościna do skrzyżowania z DK 15 koło miejscowości Nowy Dwór o dł. 10,686 km
L p Nr drogi Odcinek km
STANDARD III
1 Bez numeru dawna DK 5 – od ronda przy węźle Krościna do skrzyżowania z DK 15 koło miejscowości Nowy Dwór 10,686
Razem 10,686
3. Zamówienie obejmuje:
- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),
- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.
1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy.
2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.
3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.
4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.
5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.
6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.
7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.
8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.
9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.
10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.
11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.
12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- SWZ,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),
- załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 96902,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 1 otrzymano jedną ofertę złożoną przez firmę Zakład Robót Budowlanych Wojciech Rapp, ul. Zielona 4, 55-106 Czeszów na kwotę 132.580,00 zł brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zadania wynosi 104.654,48 zł brutto, w związku z czym cena złożonej oferty przewyższyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy ul. Łączna 1c, 55-100 Trzebnica wskazuje, że w
przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 2 w wyznaczonym terminie t.j. do dnia 28.10.2021 r. do godz. 10,00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy ul. Łączna 1c, 55-100 Trzebnica wskazuje, że w
przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 3 w wyznaczonym terminie t.j. do dnia 28.10.2021 r. do godz. 10,00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy ul. Łączna 1c, 55-100 Trzebnica wskazuje, że w
przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 4 w wyznaczonym terminie t.j. do dnia 28.10.2021 r. do godz. 10,00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Trzebnica
- Modernizacja łańcuchowego systemu zgarniającego osad w osadniku wtórnym na oczyszczalni ścieków w Trzebnicy - etap II
- Remont drogi powiatowej nr 1111 D Laskowa - Korzeńsko
- "Przebudowa i remont istniejącego klubu uczniowskiego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY NIEMCZA W SEZONIE 2024/2025
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.