Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151315/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00173839/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Piotrkowo” w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15
1.5.8.) Numer faksu: 55 278 62 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/susz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Piotrkowo” w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6773a13d-d043-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020686/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Piotrkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559414,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Piotrkowo”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub przedmiotem `zamówienia”. Opis przedmiotu zamówienia : Zakres rzeczowy obejmuje: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE; 2) BUDOWA OŚWIETLENIA; 2.1) Roboty ziemne; 2.2) Roboty kablowe; 2.3) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych; 2.4) Roboty pomiarowe; 3) BOISKO WIELOFUNKCYJNE; 4) KOMUNIKACJA WOKÓŁ BOISKA Z KOSTKI BETONOWEJ; 5) OGRODZENIE; 6) TOALETA WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI; 6.1) Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej; 6.2) Układanie rurociągów; 7) DROGA I PARKING ; 8) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE; Zamierzenia budowlane:
Planuje się budowę nowego boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Piotrkowo, w ramach którego zostaną wykonane następujące roboty:
Wykonane zostanie nowe boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24,0 x 44,0 m, o nawierzchni poliuretanowej. W obrębie wykonany zostanie zjazd oraz parking na 10 stanowisk postojowych. Na parkingu zostanie wykonane WC z przystosowaniem do osób niepełnosprawnych. Dodatkowo cały obiekt zo-stanie zasilony w sieć wodociągową, kanalizacyjną oraz sztuczne oświetlenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 966831,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1071433,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 966831,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADA -LIGHT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710627204
7.3.3) Ulica: Budy Kozickie 6
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 966831,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.