Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222279/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ecc20a3-2747-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222279/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ „A”
USŁUGA SPRZĄTANIA W BUDYNKU SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA PRZY UL. KASZTANOWEJ 31 ORAZ POMIESZCZENIA SANITARNEGO I BIUROWEGO
W WIACIE MAGAZYNOWEJ PRZY UL. DWORSKIEJ 11A
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitariatów i części wspólnych w budynku siedziby Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31 oraz pomieszczenia sanitarnego i biurowego w wiacie magazynowej przy ul. Dworskiej 11a.
• Budynek siedziby ZDiUM przy ul. Kasztanowej 31 - powierzchnia 935 m2
• Pomieszczenie sanitarne i biurowe w wiacie magazynowej znajdujące się przy ul. Dworskiej 11a – obok siedziby Zamawiającego - powierzchnia 8 m2
Razem powierzchnia „w części A”: – 943 m²
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ
CZĘŚĆ „B”
USŁUGA SPRZĄTANIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TARGOWISKACH MIEJSKICH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i częściach wspólnych pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych na targowiskach miejskich w Piotrkowie Trybunalskim”.
• Budynek administracyjny na targowisku miejskim przy ul. Wyzwolenia 9 – 73 m2 powierzchni.
• Budynek administracyjny na targowisku miejskim przy ul. Modrzewskiego 6 - 35 m2 powierzchni.
• Budynek administracyjny w ciągu ul. Targowej - 30 m2 powierzchni.
Razem powierzchnia „w części B”: 138 m2
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ
II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ
1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik prac, geodeta,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244868,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101512851
7.3.3) Ulica: ŻABIA 15
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244868,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM I NAPRAWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń budynku pływalni OSIR w Dzielnicy Żoliborz w Warszawie przy ul. Potockiej 1.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.