Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180513/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2037K w km od 1 +461,66 do km 2+236,53 w miejscowości Czarnochowice, Powiat Wielicki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 399 98 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9473c00b-ddbb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2037K w km od 1 +461,66 do km 2+236,53 w miejscowości Czarnochowice, Powiat Wielicki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9473c00b-ddbb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041879/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2037K w km od 1 +461,66 do km 2+236,53 w miejscowości Czarnochowice, Powiat Wielicki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4783201,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2037K w km od 1 +461,66 do km 2+236,53 w miejscowości Czarnochowice, Powiat Wielicki” zgodnie z decyzją nr 557.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 21.03.2022 pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2037K Wieliczka – Czarnochowice od drogi gminnej nr 560918 do drogi powiatowej nr 2012K w m. Czarnochowice gm. Wieliczka, powiat wielicki - od km 1+ 461,66 do km 2+236,53” i decyzją z dnia 10 lutego 2023 znak sprawy WI-VI.7821.1.16.2022.DSk
3.3 Zakres zadania obejmuje między innymi: rozbudowę jezdni, budowę chodnika, rozbudowę włączenia DP 2037K do 2012K, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowę lewostronnego pobocza, budowę peronu przystankowego, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę rowu odpływowego, budowę murków oporowych, wykonanie, rozbiórkę i budowę wiat przystankowych, rozbiórkę i budowę ogrodzeń, przebudowę sieci gazowej, zabezpieczenie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, przebudowę linii elektroenergetycznej, rozbudowę oświetlenia ulicznego, przebudowę sieci teletechnicznej i kabla światłowodowego, usunięcie drzew kolidujących
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany – C1,
2) Projekt wykonawczy -C2,
3) Projekt techniczny – C3,
4) Projekt stałej organizacji ruchu -C4,
5) Przedmiar robót – C5,
6) Decyzja ZRID – C6,
7) Dokumentacja geologiczna – C7,
8) Projekt zieleni – C8,
9) Operat wodnoprawny – C9,
10) STWIOR – C10.
11) Decyzja wojewody zmieniająca z załącznikami- C11
3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w ust. 3 niniejszej umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawą Prawo budowlane, ustawą
o wyrobach budowlanych, ustawą o odpadach, ustawą o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawą Prawo o ruchu drogowym, ustawą o podatku od towarów i usług, ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawą o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz Kodeksem pracy.
3.6 W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby kierujące budową i robotami budowlanymi, posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.
3.7 Zadanie współfinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zgodnie
z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r., poz.953, z późn.zm.).
3.9 Wykonawca, w terminie do 14 dni od podpisania umowy, dostarczy harmonogram rzeczowo – finansowy z uwzględnieniem § 7 ust. 3 niniejszej umowy.
3.10 Szczegółowy sposób wykonania oraz rozliczenia zamówienia został określony we wzorze umowy – załącznik B do SWZ.
3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
3.13 Miejscem realizacji zamówienia jest Gmina Wieliczka, Powiat Wielicki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4083157,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4837280,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4083157,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROFEXIM Spółka jawna H. J. Duda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BILDEX Dariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120635010
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 9/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nawierzchnie z betonu asfaltowego, przebudowa sieci gazowej, elektroenergetycznej i teletechnicznej, rozbudowa oświetlenia ulicznego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
jakie przetargi wygrała firma
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4083157,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.