eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-435393a8-dc14-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remonty dróg na terenie gminy Busko-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój.

Część I:

Zadanie 1 – Remont utwardzonego pobocza przy ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju – etap II, w tym:
- wykonanie robót rozbiórkowych elementów brukarskich,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 10 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych.


Zadanie 2 - Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 1717 w miejscowości Widuchowa, Gmina Busko-Zdrój, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

Zadanie 3 - Remont drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 681/2, 682/1 w miejscowości Widuchowa, Gmina Busko-Zdrój, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- roboty przygotowawcze – karczowanie krzaków i podszycia,
- wykonanie robót rozbiórkowych - krawężników, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej,
- odwodnienie – wykonanie rowu umocnionego, wykonanie przepustów pod zjazdami i koroną drogi,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku stabilizowanego cementem gr. w-wy 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie głębokiego recyklingu MCE istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa wiążąca AC 16 W gr. 5 cm,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa ścieralna AC 11S gr. 5 cm,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej,
- pionowa regulacja urządzeń infrastruktury technicznej,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik do SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 577183,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój.

Część II:

Zadanie 1 - Remont drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 583 w miejscowości Mikułowice, Gmina Busko-Zdrój, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej dz. nr. ewid. 786 w miejscowości Kostki Duże, Gmina Busko-Zdrój, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych – usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

Zadanie 3 - Remont drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 643 (Łącznik między ul. Wojska Polskiego
i ul. Szaniecką) w miejscowości Mikułowice, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

Zadanie 4 - Remont drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 241 (ul. Mikułowicka) w miejscowości Busko-Zdrój, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych – wyznaczenie osi pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy humusu, poszerzenie korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm, warstwa gr. 25 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm, warstwa gr. 8 cm po zagęszczeniu wykonana układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – w-wa AC S11 gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa fr. 0-31,5 mm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- montaż znaków drogowych.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik do SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 475566,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój.

Część III:

Remont dróg w m. Szaniec ul. Gipsowa, ul. Rajska, ul. Ścisła, ul. Korkowa, dz. nr 1198, dz. nr 1278, dz. nr 1255, w tym:
- wykonanie robót przygotowawczych,
- wykonanie robót ziemnych, w tym ścięcie zawyżonych poboczy, oczyszczenie,
- montaż elementów brukarskich – krawężniki,
- wzmocnienie konstrukcji jezdni poprzez wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji
0/63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20 cm,
- wzmocnienie konstrukcji jezdni poprzez wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 5 cm,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej o gr. w-wy 5 cm po zagęszczeniu,
- formowanie poboczy ziemnych.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik do SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 64903,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890410,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1312304,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890410,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786 13 95 883

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres robót powierzony podwykonawcom: wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych. Na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890410,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684169,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997335,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684169,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 19 82 659

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres robót powierzonych podwykonawcom: wykonanie części robót drogowych. Na dzień składania oferty podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684169,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120721,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346814,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120721,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWARC Bartłomiej Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655 13 48 848

7.3.4) Miejscowość: Mikułowice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120721,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.