Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186031/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182620910
1.5.8.) Numer faksu: 182620936
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b403b6-19f5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010810/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ. 271.1.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1283773,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest odbudowa drogi gminnej 363890K Ochotnica Dolna - Osobie w km 0+000 - 0+695 oraz 0+745 do 0+920 położonej w Ochotnicy Dolnej, Gmina Ochotnica Dolna.2. Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje:
1) Rozbiórkę płyt betonowych – wielootworowych.
2) Korytowanie i ułożenie podbudowy żwirowej w miejscy zdemontowanych płyt.
3) Ścinanie poboczy trawnikowych.
4) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
5) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
6) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm.
7) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
8) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
9) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
10) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
11) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
12) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm.
13) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 357353,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest Odbudowa drogi gminnej 363967K Tylmanowa - Ligasy w km 0+000 - 1+150 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.2. 4) Zakres rzeczowy robót w ramach Części II obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm
5) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
6) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
7) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
8) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
9) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
10) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm.
11) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
12) Regulacja zjazdów do posesji.
13) Wymiana istniejącego wodościeku na nowy.
14) Montaż rusztu metalowego na zjeździe do posesji.
15) Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne
16) Nadbudowanie studni z kręgów i wymiana kraty metalowej na wzmocnioną .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 438314,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części III jest odbudowa drogi gminnej 363945K Tylmanowa - Bliszcze - Księżaki w km 0+000 - 0+720 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.2. 4) Zakres rzeczowy robót w ramach Części III obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm
5) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
6) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
7) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
8) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
9) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
10) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm
11) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
12) Regulacja zjazdów do posesji.
13) Oczyszczenie istniejącego wodościeku z namułu i darniny.
14) Przełożenie istniejącego wodościeku na fragmencie.
15) Ułożenie nawierzchni betonowej na zjeździe do drogi żwirowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 277947,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części IV jest odbudowa drogi gminnej 363960K Tylmanowa - Wybrańce w km 0+000 - 0+180 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.2. 6) Zakres rzeczowy robót w ramach Części IV obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 4cm
6) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
7) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
8) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm
9) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
10) Demontaż istniejącego ogrodzenia z cokołem betonowym.
11) Budowa nowego ogrodzenia w nowym przebiegu.
12) Wykonanie korytowania i podbudowy żwirowej na poszerzeniu jezdni.
13) Ułożenie podbudowy asfaltowej na poszerzeniu jezdni.
14) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm na poszerzeniu jezdni.
15) Ułożenie warstwy ścieralnej na rozjazdach, skrzyżowaniu i na zjazdach do posesji.
16) Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 128153,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części V jest odbudowa drogi gminnej 363982K Tylmanowa - Górki w km 0+260 - 0+460 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 82004,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498098,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519498,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498098,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498098,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516938,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700300,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516938,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516938,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350421,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462570,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350421,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350421,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249356,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249356,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249356,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ignacy Śledź prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: IMBUD Ignacy Śledź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008412
7.3.3) Ulica: Naszacowice 124
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249356,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99479,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118489,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99479,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Pawlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: „PAWLAK” ŁUKASZ PAWLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343430146
7.3.3) Ulica: Łabowa 81
7.3.4) Miejscowość: Łabowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-336
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99479,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.