Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
AZP.260.40.2023.TP Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w Campusie Pasteura UMW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AZP.260.40.2023.TP Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w Campusie Pasteura UMW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d32d2f-e59f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150370/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w Campusie Pasteura
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.40.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248097,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Campusie Pasteura zgodnie z załącznikami nr 6, 7, 8, 9, 11 i 12 do SWZ.
2) Dostawa i wymiana filtrów w urządzeniach wentylacyjnych, znajdujących się na wyposażeniu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3) Uzupełnianie wpisów na platformie CRO z wykonanych czynność serwisowo-konserwacyjnych i kontroli szczelności urządzeń posiadających Kartę Urządzenia.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w poniższych załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 6 Wykaz klimatyzatorów pozagwarancyjnych
Załącznik nr 7 Wykaz klimatyzatorów i wentylatorów
Załącznik nr 8 Wykaz urządzeń wentylacyjnych
Załącznik nr 9 Wykaz agregatów
Załącznik nr 10 Wykaz filtrów do wymiany
Załącznik nr 11 Wykaz urządzeń klimatyzacyjno- wentylacyjnych (budynek CNIM)
Załącznik nr 12 Wykaz urządzeń klimatyzacyjno- wentylacyjnych ( budynek CSM)
Załącznik nr 13 Wykaz budynków
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
42913500-4 - Filtry wlotu powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214123,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284384,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214123,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Gold-Went Edyta Gierałtowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291621607
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada, nr 46, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. GOLD - WENT EDYTA GIERAŁTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. GOLD - WENT EDYTA GIERAŁTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214123,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
- SZP/242-020/2025 Dostawa systemu do szybkiego transferu białka z żelu na membranę.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 389 na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3276 K.M. Poręba w km 33+837 do km 37+357 przed m. Gniewoszów.
- świadczenie usług w zakr porad specjalist (psych. i pracow socjal) dla opiek. faktycznych osób korzyst. z usługi wsparcia krótkoter. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu (II post.)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pt. "Budowa kanalizacji teletechnicznej i połączenia światłowodowego na terenie Akademii Wojsk Lądowych"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej mechaniki scenicznej Sal: Operowej, Kameralnej i Kinowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostosowanie budynku kotłowni w Domu Studenta Zana na pomieszczenia warsztatowe w zakresie wykonania instalacji wewnętrznych
- Usługa utrzymania ruchu sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych w Epi-Centrum Nauki
- Usługa serwisowa obejmująca przeglądy techniczne, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz agregatów wody lodowej / pompy ciepła zainstalowanych w obiektach na potrzeby WS SPZOZ
- Usługa naprawy pralek i suszarek.
więcej: Filtry wlotu powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.