Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu zagospodarowania terenów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: WORD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273747894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska 78
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-507
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323593008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@word.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wordkatowice.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Egzaminowanie i szkolenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu zagospodarowania terenów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02a0a20-ebcf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie projektu zagospodarowania terenów WORD w Katowicach wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT-ZP.262.5.2022.ŁŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część I Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach ul. Francuska 78 40-507 Katowice działki (8/12, 8/13, 8/8, 8/99, 8/96, 8/101, 8/100, 8/95,8/102, 22/10, 22/11, 22/18, 22/21, 23/12, 23/13, 8/66)4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 79212 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach ul. Strzelców Bytomskich 98 41-902 Bytom działki (476/52, 509/52, 511/52, 512/52, 514/52, 517/52, 436/52)4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 74968,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część III Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach ul. Ekonomiczna 21 44-207 Rybnik działki (1458/8, 1461/4, 1464/4, 1372/4, 1722/4)4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 84870 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79212 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79212 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79212 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWOiarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351833071
7.3.3) Ulica: Mikołowska 73
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pumart Sp. z o.o. Instalacja elektryczna - oświetlenia
II EM Projekt Marcin Szafarz Instalacja sanitarna - odwodnienia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
jakie przetargi wygrała firma
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79212 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74968,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74968,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74968,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWOiarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351833071
7.3.3) Ulica: Mikołowska 73
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
I Pumart Sp. z o.o. Instalacja elektryczna - oświetlenia
II EM Projekt Marcin Szafarz Instalacja sanitarna - odwodnienia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
jakie przetargi wygrała firma
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74968,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWOiarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351833071
7.3.3) Ulica: Mikołowska 73
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
I Pumart Sp. z o.o. Instalacja elektryczna - oświetlenia
II EM Projekt Marcin Szafarz Instalacja sanitarna - odwodnienia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
jakie przetargi wygrała firma
TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa licencji na czas oznaczony do posiadanego środowiska Vmware
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Katowice
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów i koni służbowych/psów i koni służbowych wycofanych ze służby pozostających na stanie jednostek teren. garnizonu śl. Policji
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i telefonów dla MDK Witosa w ramach zadania inwestycyjnego: "MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych"
- Usługi cateringowe dla Centrum Psychiatrii w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Opracowanie dokumentacji dla zadania "Efektywność energetyczna w budynkach jednostek administracyjnych Gminy Niechlów, poprzez wykonanie termomodernizacji i instalacji odnawialnych źródeł energii"
- IR.271.1.2025 "Przebudowa z rozbudową dwóch obiektów Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego wraz z dostosowaniem budynków do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Pasłęku" - etap I.
- Utworzenie 62 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach budowy żłobka w Gminie Miasto Reda, ul. Gniewowska 4, 84-240 Reda (...)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na rozbudowie sali gimnastycznej w CKZiU nr 1 w Wadowicach
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.