Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097149/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego i gruzu betonowego dla Gminy Puszcza Mariańska w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego i gruzu betonowego dla Gminy Puszcza Mariańska w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24337d14-c663-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kruszywa drogowego o frakcji 0 - 31,5mm oraz gruzu betonowego kruszonego o frakcji 0-63,0 mm na drogi gminne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia pn.: „Zakup i dostawa kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 1500 ton”.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm w szacunkowej ilości 1500 ton w celu wykonania remontów dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek materiału na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Puszcza Mariańska. Dostawa zamówienia nie obejmuje jego rozgarnięcia i wyrównania. Dostawa zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
Zamawiający oświadcza, iż wskazana ilość zamawianego kruszywa drogowego dolomitowego jest ilością szacunkową. Szacunkowa ilość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie wykonywania umowy nie więcej niż o 800 ton. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna ilość kruszywa drogowego dolomitowego jaką odbierze od Wykonawcy wynosi 700 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 185070,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia pn.: „Zakup i dostawa kruszywa – gruzu betonowego o frakcji 0 – 63,0 mm w ilości 2000 ton”.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy kruszywa –gruzu betonowego o frakcji 0-63,00 mm w szacunkowej ilości 2000 ton w celu wykonania remontów dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek materiału na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Puszcza Mariańska. Dostawa zamówienia nie obejmuje jego rozgarnięcia i wyrównania. Dostawa zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
Zamawiający oświadcza, iż wskazana ilość zamawianego kruszywa – gruzu betonowego jest ilością szacunkową. Szacunkowa ilość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 1000 ton. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna ilość kruszywa – gruzu betonowego jaką odbierze od Wykonawcy wynosi 1 000 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 150400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CAREX” Grzegorz Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571020039
7.3.3) Ulica: Brzeziny ul. Chęcińska 353
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STD Jarosław Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230992945
7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 23
7.3.4) Miejscowość: Wola Krakowiańska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-831
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.