Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00297128/01 - Wynik z dnia 2023-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ubz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka Akcyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a0e9454b-0518-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00251502
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z zapisami rozdzia³u IX SWZ. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy, opisane
zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zak³adce:Regulacje i procedury
procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spó³ka Akcyjnaul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100
Busko-Zdrój
2) W Uzdrowisko Busko-Zdrój Spó³ka Akcyjna zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych - Tomasz Paprocki, z
którym kontakt jest mo¿liwy pod adresem korespondencyjnym Uzdrowisko Busko-Zdrój Spó³ka Akcyjna ul. Gen. F. Rzewuskiego 1,
28-100 Busko-Zdrój, b±d¼ za pomoc± adresu e-mail: iod@ubz.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze
Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora.
• celów wype³nienia innych obowi±zków prawnych, ci±¿±cych na instytucji na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów
prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji wymienianych powy¿ej celów zgodnie z art.
78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana
danych osobowych. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego KRS: 0000041441, jako
w³a¶ciciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
6) Posiada Pani/Pan prawo do:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TI.291.44.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa oraz roz³adunek oleju opa³owego lekkiego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium.
Maksymalna liczba punktów za w/w kryteria wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi tzn. posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.).
2. 1.5. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
• wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy oleju opa³owego na warto¶æ nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie okre¶li³ sposobu spe³nienia warunku.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi tzn. posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.).
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy oleju opa³owego na warto¶æ nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria t.j.- za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym,
- za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli Zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach jako¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
- za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym,- za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli Zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach jako¶ci.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:- o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ,
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2a do SWZ;
- o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
- pe³nomocnictwo dla osoby / osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych;
- pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika – gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik;
- zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spó³ka cywilna). W takim przypadkuwykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne stosuje siê przepisy dotycz±ce wykonawców, tj.
ka¿dy z wykonawców oddzielnie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania i ³±cznie musz± spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub
wiêcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna zdolno¶æ techniczna lub
zawodowych, przy czym nie podlegaj± sumowaniu warto¶ci wykazywanych zamówieñ.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony je¿eli
co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o
którym mowa w zdaniu 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-15 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-14
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Modernizacja placu Obwodu Drogowego Nr 2 w Stopnicy Powiatowego Zarz±du Dróg w Busku - Zdroju
- Budowa d¼wigu osobowego przy budynku dawnego Oddzia³u Gru¼licy i Chorób P³uc Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Remont cz±stkowy nawierzchni na drogach powiatowych PZD w Busku - Zdroju w roku 2025
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleñ dla fizjoterapeutów zatrudnionych w "Uzdrowisku Busko-Zdrój" S.A.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych oraz fizjoterapeutycznych w ramach Projektu pn. "Us³ugi spo³eczne i zdrowotne - szans± na lepsze ¿ycie w gminie Busko-Zdrój"
- "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
wiêcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego i opa³owego dla RZD B³onie-Topola w podziale na dwie czê¶ci zamówienia
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem oleju opa³owego przeznaczonego do wykorzystania w kot³ach grzewczych CO w obiektach Komendy G³ównej Policji, w ilo¶ci 100 000 litrów.
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Dom Kombatanta" w Mocieszach
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Wojszycach
- Dostawa oleju opa³owego dla SDOO Karzniczka
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sochaczewie i jednostek podleg³ych na rok 2025/2026
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.