eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówRemont i przebudowa pomieszczeń I piętra w budynku ZPS sp.z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa pomieszczeń I piętra w budynku ZPS sp.z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Przychodni Specjalistycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851800010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146310210

1.5.8.) Numer faksu: 146274443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zps.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zps.tarnow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa pomieszczeń I piętra w budynku ZPS sp.z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c36bf1-dc1b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPS-AG-333/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226999,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o dokumentację projektową robót budowlanych dla inwestycji pn.„ Remont i przebudowa pomieszczeń I piętra w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1”.
Zakres robót budowlanych zgodnie z projektem:
Rodzaje prac budowlanych:
a)Roboty rozbiórkowe
• Rozbiórka zabudowy rejestracji
• Rozbiórka ścian z bloczków
• Demontaż drzwi do pomieszczeń
• Demontaż armatury łazienkowej (umywalki, miski ustępowe, baterie)
• Demontaż osprzętu elektrycznego ( gniazda, włączniki, rozdzielnie, osprzęt w rozdzielniach) do ponownego wykorzystania
• Demontaż osprzętu wentylacyjnego i C.O
• Demontaż wykładzin PCV oraz cokolików
• Demontaż ścianek metalowych wypełnionych poliwęglanem
• Wywóz i utylizacja po rozbiórce
b) Roboty budowlane zgodnie z projektem technicznym:
• Wykonanie nowych ścianek działowych aluminiowych wypełnione szkłem mlecznym
• Wykonanie nowych ścianek działowych o wzmocnionej odporności akustycznej
• Wykonanie instalacji elektrycznej, wod kan , c.o, komputerowej
• Przygotowanie ścian do malowania gipsowanie oraz gruntowanie
• Malowanie
• Montaż stolarki aluminiowej
• Montaż drzwi do pomieszczeń
• Wykonanie posadzki samopoziomującej
• Montaż wykładzin
• Montaż sufitów podwieszanych
• Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397940,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397940,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397940,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe BPI-System Filip Kuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930665980

7.3.3) Ulica: Wola Rzędzińska 233 B

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie części dotyczącej nawierzchni PCV - firma FHU FLOOREX,
2. Wykonanie części dotyczącej robót rozbiórkowych - firma MSTAL


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397940,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.