Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00037580/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ed51d9-b131-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031893/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634072,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E – ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki”, które obejmuje wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej w dwóch odcinkach o łącznej długości 617m (etap I – 167m i etap II - 450m).
Zakres robót obejmuje, w szczególności:
- wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej,
- przebudowa i budowa zjazdów,
- miejscowe umocnienie skarp płytami ażurowymi,
- w przypadku wystąpienia regulacja zaworów, studni i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej w obrębie robót,
- wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową ścieżki pieszo-rowerowej wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi, w szczególności wycinka drzew kolidujących z projektowaną ścieżką, przebudowa zjazdów.
Zaprojektowano następujące konstrukcje:
a) nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej (etap I i etap II):
- warstwa ścieralna – z betonowej kostki brukowej bezfazowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm,
- warstwa ulepszonego podłoża – z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – grub. 10cm.
b) konstrukcja zjazdów (etap II):
- warstwa ścieralna – z betonowej kostki brukowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm,
- podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego) – grub. 15cm,
- warstwa ulepszonego podłoża – z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – grub. 10cm.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664313,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817837,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664313,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magnum Małgorzata Jarzębowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 473103334
7.3.3) Ulica: Przełajowa 4 m. 253
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-044
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664313,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Całodobowa usługa transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 96 osób w ramach projektu: "Zdrowa Rodzina"
- Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach
- Sukcesywna dostawa wędlin, mięsa i mięsa drobiowego na potrzeby SP nr 16 w Pabianicach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 101211C ul. Gen. J. Hallera w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. ks. P.Skargi do skrzyżowania z ul. Polną o długości 234 m, kilometraż 0+000 - 0+234
- Przebudowa drogi gminnej nr 101211C ul. Gen. J. Hallera w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. ks. P.Skargi do skrzyżowania z ul. Polną o długości 234 m, kilometraż 0+000 - 0+234
- Adaptacja pomieszczeń usługowych banku na potrzeby stworzenia "Dziennego Centrum Wsparcia" wraz z montażem klimatyzacji.
- Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - III postępowanie
- Adaptacja pracowni zawodowych do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnych wraz z wymianą oświetlenia w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.