Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00296029/01 - Wynik z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wytwórnia Filmów Fabularnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 348 10 61,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wffwroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wffwroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wytwórnia Filmów Fabularnych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-657debd5-e605-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058615/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-657debd5-e605-11ee-a01e-f641a8763d5f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do jednego punktu poboru o nr PPE 590322415101015504 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 252 MWh w okresie 13 miesięcy tj. od dn. 01.06.2024r. do dn. 30.06.2025r.
3.2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu.
3.3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia.
3.4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z 2023r., poz. 819 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.6. Główny kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność. Dodatkowy kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
3.7. Dostawy energii realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Renpro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-515), ul. Małopolska 43, która to umowa wygasa z dniem 31.05.2024r.
3.8. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: r.marciniak@wffwroclaw.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na adres poczty e-mail: r.marciniak@wffwroclaw.pl.
3.11. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.13. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.16. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.17. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.18. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
3.19. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz w 2024 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 190 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych. Zamawiający posiada jeden punkt poboru (PPE). Przyjmując w oparciu o prognozowane zużycie wskazane w pkt 3.1., z zastrzeżeniem pktu 3.4. – prognozowane miesięczne zużycie energii w czerwcu 2024r. w ilości 24MWh, 30% tej ilości czyli 7,2MWh nie byłoby objęte ceną maksymalną w rozumieniu ustawy o środkach nadzwyczajnych, natomiast 70% tej ilości czyli 16,8 MWh byłoby objęte ceną maksymalną w rozumieniu ustawy o środkach nadzwyczajnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien być ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00 zł.
6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 5 do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy,
• Art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy,
• Art. 7 ust. 1 pkt 2 Specustawy,
• Art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 zł np. w formie kopii polisy wraz z potwierdzeniem zapłaty wymagalnych składek),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.4. Ofertę sporządza się na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 10.3. i 10.4. SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z swz.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z swz.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty winny być złożone za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.1. Na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm., dalej: „Specustawa”) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę ... ( zgodnie z swz)INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r dla SPZOZ w Choszcznie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Gminy Lewin Kłodzki
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Dłutów oraz jednostek organizacyjnych na rok 2025.
- Zakup energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 ze zm.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.