eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodedwórzeBudowa dróg gminnych w gminie Podedwórze



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 379 50 11

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 379 50 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugpodedworze.bip.lubelskie.pl/index.php?id=542

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f985be8e-c48c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032139/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w gminie Podedwórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133830/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2159832,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy”
1) Zadanie obejmuje zrealizowanie robót polegających na przebudowie drogi o długości ok. 572, 26 m w oparciu o dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uwapnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103809L.
2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót;
d) rysunek zamienny.
4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a do SWZ

Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103815L w m. Niecielin od km 0+012,51do km 0+821,56”
1) Zadanie obejmuje zrealizowane robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103815L.
2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
d) rysunek zamienny
4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ

Zadanie nr 3: „Budowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zadania jest zamierzenie budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy drogi gminnej nr 103809L w miejscowości Piechy, gmina Podedwórze.
Inwestycja realizowana będzie na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy a wykonana w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową przedmiotowej drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3227413,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227413,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3227413,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy KRECIK Barbara Kisiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391346773

7.3.4) Miejscowość: Antopol

7.3.5) Kod pocztowy: 21-222

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3227413,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.