Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133830/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00144900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podedwórze
1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 379 50 11
1.5.8.) Numer faksu: +48 83 379 50 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugpodedworze.bip.lubelskie.pl/index.php?id=5421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f985be8e-c48c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w gminie Podedwórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133830/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2159832,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy”
1) Zadanie obejmuje zrealizowanie robót polegających na przebudowie drogi o długości ok. 572, 26 m w oparciu o dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uwapnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103809L.
2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót;
d) rysunek zamienny.
4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a do SWZ
Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103815L w m. Niecielin od km 0+012,51do km 0+821,56”
1) Zadanie obejmuje zrealizowane robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103815L.
2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
d) rysunek zamienny
4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ
Zadanie nr 3: „Budowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zadania jest zamierzenie budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy drogi gminnej nr 103809L w miejscowości Piechy, gmina Podedwórze.
Inwestycja realizowana będzie na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy a wykonana w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową przedmiotowej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3227413,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227413,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3227413,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy KRECIK Barbara Kisiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391346773
7.3.4) Miejscowość: Antopol
7.3.5) Kod pocztowy: 21-222
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy "KRECIK" Barbara Kisiel
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy "KRECIK" Barbara Kisiel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3227413,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności".
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu miejsc postojowych oraz dróg dojazdowych.
- Remont siłowni w budynku głównym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca W Bielsku - Białej
- Przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 22 - etap I
- PRZEBUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO W MIEJSCOWOŚCI KOSMOWO
- Wykonanie audytów efektywności energetycznej z efektem ekologicznym oraz Programu Prac Konserwatorskich dla Termomodernizacji zabytkowych obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Łodzi
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.