Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00264179/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Zakład Doświadczalny Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZDTPPiA w Muchocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Muchocin 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grazyna.florczyk@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://muchocin.up.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac2f9d2-f037-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00212415/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5. Postępowanie jest współfinansowane w ramach operacji pt.: „Opracowanie i testowanie innowacyjnych, zasobooszczędnych systemów badawczych parametrów środowiskowych oraz stanu ichtiofauny ze szczególnym uwzględnieniem populacji Coregonidów dla zrównoważonego środowiskowo rybactwa jeziorowego”. Umowa nr 00001-6520.13-OR1500001/22.Dofinansowanie zostało opisane w rozdziale 3 ust. 5 SWZ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZDTPPiA/262/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3, zgodnie z opisem w rozdziale 4 SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku 2 do SWZ
Przedmiotem zamówienia jest Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku 2 do SWZ
Przedmiotem zamówienia jest Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku 2 do SWZ
część 1 Samochód typu furgon do transportu sprzętu i wyposażenia do połowów badawczych ryb.
Zamawiający odrzuci ofertę, której minimalne parametry techniczne nie będą spełniały wymagań opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 156900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3, zgodnie z opisem w rozdziale 4 SWZ2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku 2 do SWZ.
część 2 Samochód typu furgon towarowy do transportu sprzętu i wyposażenia do rekonesansu przedpołowowego.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, której minimalne parametry techniczne nie będą spełniały wymagań opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 122500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup pojazdów dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie - liczba części 3, zgodnie z opisem w rozdziale 4 SWZ2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku 2 do SWZ.
Część 3 Pojazd użytkowy kabinowy ze skrzynią ładunkową
5. Zamawiający odrzuci ofertę, której minimalne parametry techniczne nie będą spełniały wymagań opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 101496,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOM Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Michał Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811542129
7.3.3) Ulica: Cisowa 5
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AUTOM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ TOMASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOM Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Michał Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811542129
7.3.3) Ulica: Cisowa 5
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AUTOM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ TOMASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124840,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124840,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124840,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Sieć Maszyny Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751555240
7.3.3) Ulica: Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124840,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN NA ROK KALENDARZOWY 2025
- DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ NA TERENIE GMINY MIĘDZYCHÓD.
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
- Dostawa 2 fabrycznie nowych samochodów dostawczych typu wywrotka.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.